Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.996 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 328 weergaven
  1. [10ºE] reporter

• 1 reactie
    • 359 weergaven
  2. [10ºE] Religion

• 3 reacties
    • 629 weergaven
  3. [10ºE] reporter

• 0 reacties
    • 421 weergaven
    • Sat4all vriend

[7,0W] Bij een opnamestudio

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 538 weergaven
    • 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
  4. [10ºE] meeting

• 0 reacties
    • 513 weergaven
    • 0 reacties
    • 362 weergaven
  5. [10ºE] sportman

• 0 reacties
    • 293 weergaven
  6. [10ºE] Wateroverlast in Turkijen

• 4 reacties
    • 610 weergaven
  7. [42ºE] Gebeds bijeenkomst

• 0 reacties
    • 525 weergaven
  8. [16ºE] kaartje

• 0 reacties
    • 358 weergaven
  9. [16ºE] bij Opel voor de poort

• 0 reacties
    • 354 weergaven
  10. [16ºE] verslaggever wacht

• 0 reacties
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 364 weergaven
  11. [10ºE] Ceremonie Tur

• 0 reacties
    • 414 weergaven
  12. [10ºE] bij opelhaus

• 0 reacties
    • 357 weergaven
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
  13. [07ºE] vlaggen EU/FR

• 0 reacties
    • 380 weergaven

• Die zender is nu versleuteld. De versie op 19.2E werkt echter nog.
    • Welke ‘aanslagen ‘ ?   Of bedoel je soms die vuurwerkbom bij D66? Dat is toch geen aanslag? De linkse media doet haar werk weer prima 👌🏻     Het is nu 24 jaar terug dat Pim Fortuin vermoord is, en dat was niet door ultrarechts tuig   De dader loopt alweer vrij rond          
    • Fastscan: zie eerdere reactie. UPDATE: probleem lijkt bij toeval opgelost (nu ja, zolang het duurt...) Alle menu's op sat ontvanger doorzocht. Er zou geen CI module meer zijn... Dat ding opnieuw geplaatst + de kaart en een ram gegeven: zenders terug... Nu ja, voor zover niet van de CD lijst verdwenen... Alleen die Diseqc meldingen bij zenderwisseling blijven... Heb gevoel dat de sat ontvanger op z'n eind loopt... Nieuwe? Deel van de termen daarbij ontgaat me nog steeds.
    • Sinds een paar dagen heb ik geen ontvangst meer van CNN. Eerst dacht ik aan een algemene rouwdag voor Ted Turner maar dat zal wel niet.  Iemand die meer weet ? Een nieuwe scan op 28.2 levert zelfs geen vermelding van CNN op in de zenderlijst.
    • De vraag is in hoeverre die hulpdiensten allemaal onafhankelijk/onpartijdig zijn/waren. Niet voor niets is de geldkraan voor bepaalde instanties dichtgedraaid vanwege vermeende banden met Hamas en Hezbollah. Het domste wat men daar volgens mij weer kan gaan doen is daar als vanouds met geld gaan strooien en opnieuw de moordkuil creëren die men eerder heeft laten ontstaan. Hoop dat men nu verstandig is en met een plan komt van we helpen jullie nog x jaren om de voorzieningen weer overeind te krijgen en werkgelegenheid te creëren en daarna houdt alle steun definitief op en moeten jullie zelf de broek ophouden. Denk dat alleen zo daar een stabiele situatie kan ontstaan.
  • Nieuwe aanmaken...