Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 510 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 1 reactie
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 297 weergaven
    • 0 reacties
    • 426 weergaven
    • 0 reacties
    • 251 weergaven
    • 0 reacties
    • 236 weergaven
    • 1 reactie
    • 270 weergaven
    • 3 reacties
    • 504 weergaven
  1. [10ºE] testcard NBA HD

• 0 reacties
    • 311 weergaven
  2. [10ºE] heer vertelt

• 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 418 weergaven
    • 1 reactie
    • 386 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 1 reactie
    • 617 weergaven
    • 0 reacties
    • 355 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
  3. [01ºW] Fakkeltocht

• 0 reacties
    • 392 weergaven
    • 0 reacties
    • 358 weergaven
  4. [10ºE] abc america

• 0 reacties
    • 435 weergaven

• Tja de wijzen kwamen uit het Oosten. Hupsakiday is niet de naam van je bedrijf toch? Heb ik altijd gedacht dat het afschrijven van een bedrijfsmiddel (auto) ronduit attractief is voor bedrijvend Nederland. VVD weet je wel.  
    • Je zal er altijd aan over moeten houden, immers na 400.000 km is de auto wel zo ongeveer aan het einde en moet er een nieuwe gekocht kunnen worden. Je kunt dat verwerken in je uurloon maar dan betalen er ook bedrijven/personen voor de auto terwijl ze er nagenoeg geen gebruik van maken. Vandaar het verwerken in de km kosten zodat iemand waar je veel kilometers voor maakt ook meer bijdraagt. Wij gaan de km prijs dan ook niet verhogen maar gaan waarschijnlijk werken met een brandstoftoeslag van zo'n 6 a 7 cent per km welke enkel de gestegen kosten dekt en weer komt te vervallen als de prijzen weer enigszins normaal zijn.
    • De URL die in de laatste lijst van Hans staat doet het nog steeds. https://sbs6classic.prd1.talpatvcdn.nl/v1/master/8ada1ed2ae3b9c3db6fc5e604cfa78fc7d2d745e/sbs6classic_ssai/fea54560ba684701a2143f33a9cf4489/index.m3u8
    • Laat ze maar een kernbom ergens laten vallen.   Ik denk niet dat ze het zullen durven. En als het toch gebeurt, spijtig voor de getroffenen.   Maar dan zijn ze binnen het uur volledig plat gebombardeerd. Ik vraag me af of dat wel wenselijk is.  Want dat zal dan ook met atoombommen gebeuren.  Met alle gevolgen van dien.   Stop toch eens met paniek zaaierij te verkopen. Vergeet niet wie deze laatste episode gestart heeft.......
    • Ben al wel eens aan het zoeken geweest naar deze beloftes maar kom naast het zullen stoppen met de gaswinning, het oplossen van schades en het versterken van woningen ben ik nergens tegen gekomen dat men de bestaande putten vol zou moeten storten met beton. Zijn die beloftes er wel dan heb ik nog niet goed genoeg gezocht of heft men ze wel heel goed verstopt.
  • Nieuwe aanmaken...