Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 476 weergaven
  1. 7 E man (foto)

• 1 reactie
    • 509 weergaven
    • 2 reacties
    • 503 weergaven
    • 2 reacties
    • 418 weergaven
    • 1 reactie
    • 379 weergaven
  2. 10 e wachtende reporter

• 2 reacties
    • 485 weergaven
  3. 12,5 west Basketbal

• 0 reacties
    • 400 weergaven
    • 4 reacties
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 263 weergaven
  4. 10 e reporter ndr (foto)

• 0 reacties
    • 431 weergaven
    • 0 reacties
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 241 weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  5. 10 e circus uit portugal

• 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 249 weergaven
    • 0 reacties
    • 230 weergaven
    • 0 reacties
    • 230 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 252 weergaven

• Nee hoeft niet. Kijken in Nagra modus is mogelijk met OScam.
    • WordPress en Joomla! zijn gratis, open-source content management systemen (CMS) waarmee je zonder licentiekosten websites kunt bouwen. Ze zijn vrij te downloaden en te installeren op eigen hosting.  Beide systemen bieden duizenden gratis thema's (WordPress) of templates (Joomla!) en uitbreidingen (plugins/extensies) aan.   WordPress: Staat bekend als gebruiksvriendelijker, heeft een enorm aanbod aan plugins (59.000+) en is vaak eenvoudiger voor beginners. Joomla!: Biedt meer flexibiliteit in contentbeheer zonder extra extensies en is populair voor complexere websites.
    • Zouden ze een oud voornemen uit de mottenballen hebben gehaald? Moet ik weer de titel van onderstaand onderwerp actualiseren.      
    • De Nederlandse tijden,   Vrijdag: 1e Training     3.30 uur 2e Training     7.00 uur     Zaterdag: 3e Training     3.30 uur Kwalificatie    7.00 uur   Zondag:   De race           7.00 uur.  
    • Goedendag allemaal,   ik had het idee om een eenvoudige kennisdatabank op te zetten en die te publiceren op een pagina van mijn domeinnaam die op mijn eigen server draait.   Nu ben ik me aan het orienteren naar de mogelijkheden om dit zelf te doen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Het is niet mijn bedoeling om meerdere internetsites te gaan maken, alleen één voor mijzelf, waar ik mijn gegevens en notities in kwijt kan. Programma’s als Wordpress, Joomla, zijn uitvoerig maar daar hangt dan ook weer een kostenplaatje aan. Het liefst zou ik een eenvoudige site, offline maken en deze publiceren als ik het goed genoeg vind. Een wysiwyg editor zou ideaal zijn. De wereld van het bouwen van een site is compleet nieuw voor mij en eerlijk gezegd, wil ik er niet mijn hobby van maken.   Weet iemand van jullie mogelijk een oplossing om toch een eenvoudige website te maken, liefst onder Linux?   Bij voorbaat dank,   groet Tom
  • Nieuwe aanmaken...