Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 306 weergaven
    • 0 reacties
    • 557 weergaven
    • Sat4all vriend

USA verkiezingen (foto) 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 43 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 471 weergaven
  1. 10 E Sportintervieuw

• 0 reacties
    • 449 weergaven
    • 0 reacties
    • 207 weergaven
    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • 0 reacties
    • 216 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 0 reacties
    • 374 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 4 reacties
    • 808 weergaven
    • 0 reacties
    • 502 weergaven
  2. 10 E Basketbal (foto)

• 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 0 reacties
    • 409 weergaven
  3. 10 e man in stoel (foto)

• 0 reacties
    • 408 weergaven
  4. 10 e vollybal (foto)

• 0 reacties
    • 491 weergaven
    • 0 reacties
    • 317 weergaven
  5. 10 e speech

• 0 reacties
    • 661 weergaven
    • 0 reacties
    • 363 weergaven

• Het is dat ik kinderen, kleinkinderen en vrienden hier heb, anders zou ik naar Spanje of Portugal verhuizen.
    • Ja uiteraard maar jij gaat van lossy naar lossless compressie.  Dat verschil is verklaarbaar.  Maar hugogertie zegt dat die verschil hoort tussen lossless van Spotify en Qubuz en eigen rips waarbij het allemaal FLAC hoort te zijn. 
    • Ik kan het nu niet meer testen mijn abonnement op Spotify heb ik opgezegd. Ik heb nu ook eens weer een oude philips 977 draaitafel op de installatie aangesloten met een 912 element en klinkt ook echt fantastisch.  Lijkt wel of muziek meer tot rust komt, kan het niet omschrijven let wel er zit veel verschil in kwaliteit van wat erop de LP staat, sommige zijn erger als mp3 lijkt het wel, zeker die oude zooi van Ketel.......tig nummers op 1 kant van de plaat.
    • Hoe dan ook geef ik hier weer wat de dienstverlener publiceerde en die kennis als nieuwsbericht kwam van gathering.tweackers Sinds de eerdere aanpassing naar lossless FLAC heb ik duidelijke verschillen kunnen beluisteren Als dat in twijfel getrokken wordt zijn er meerdere software apps die de status van die spotify stream kunnen meten en kunnen aantonen!
    • Bij deze te koop aangeboden: VU DUO2 met twin DVB-S2 tuner en DVB-T2. Hdisk kan naar keuze erin, zonder meerprijs. (max 500GB).  Vaste prijs is 130€ plus verzendkosten.  Locatie is Kreta, Griekenland.  Dus beter geschikt voor iemand hier.
  • Nieuwe aanmaken...