Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.002 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 1 reactie
    • 500 weergaven
    • 0 reacties
    • 278 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 0 reacties
    • 234 weergaven
    • 1 reactie
    • 354 weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
  1. 39 E Bosbranden op Kreta

• 1 reactie
    • 483 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 0 reacties
    • 279 weergaven
    • 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 0 reacties
    • 472 weergaven
  2. om 1700 uur live christiaan albers

• 3 reacties
    • 899 weergaven
    • 0 reacties
    • 373 weergaven
    • 0 reacties
    • 457 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 486 weergaven
  3. testkaart 10 oost

• 0 reacties
    • 408 weergaven
  4. 10 e speech id/iha

• 0 reacties
    • 454 weergaven

• Ik ben niet vertrouwd met alle mogelijke streamingdiensten. Die van NPO, VTM en Play zijn niet goed want allemaal 25p. Bovendien duurt downloaden van die platformen meer dan tien keer zo lang als een ts uit een uitzendsignaal halen.    Screenshotten lijkt me ook niet handig, omwille van hetzelfde issue... dat zou bij VTM ongeveer 25 keer zo lang duren, bij NPO ongeveer 60 keer zo lang. Dit nog los van de kwaliteits-issues met hercodering van beeld en geluid, verlies teletekst en matige weergave van interlacing op mijn computerscherm (dat lukt wel sinds ik een nieuwe grafische kaart heb, maar blijft achter bij wat ik op een tv-scherm zie). 
    • Hier sluit ik me bij aan.     Je moet niet alles geloven wat op internet staat, dus mij ook niet.   Voorlopig heeft Ziggo de grootste moeite om het reeds vrij gemaakte spectrum in te zetten voor een uitbreiding van de upload. Dat heeft een technische reden. Om dat probleem op te lossen zou Ziggo moeten investeren in Remote PHY apparatuur, om het gebruik van de analoge fiber (RFOG) uit te bannen. Maar nu nog investeren in een verouderd coax netwerk?   Links de huidige situatie, rechts de beoogde situatie om vooruit te kunnen met de upload.
    • Misschien is dit nog iets voor jouw naast een sat antenne voor FTA ontvangst => https://diwio.be/tv/kanalen/   Ik heb gewoon een mini pC naast de Vu+ receiver staan die ook perfecte beelden levert en mocht ik die nog willen opnemen kan dat ook met debut pro software. https://www.nchsoftware.com/capture/index.html
    • Dat is volgens iemand online niet het geval.    Ik ben er ook geen fan van om te werken met terugkijkdiensten. Het zal misschien van dienst tot dienst wat verschillen en ook de gebruikte software maakt mogelijk een verschil, maar met mijn workflow duurt het downloaden van NPO Start meer dan tien keer zo lang als het verwerken van een .ts... en dan heb ik nog altijd maar 25p.   Elders valt wel te lezen dat TVV gewoon zou moeten werken op Enigma, maar dat kost me tot 2030 meer dan duizend euro extra en zou weer extra stress geven om de schotel opnieuw af te stellen, en dat in een omgeving waar ik liefst niet buiten kom omdat ik er door alle drukte zwaar overprikkeld wordt. 
  • Nieuwe aanmaken...