Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 208 weergaven
  1. volleybal 10 Oost

• 0 reacties
    • 267 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 404 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 560 weergaven
  2. 34 W Testkaart

• 0 reacties
    • 299 weergaven
    • 0 reacties
    • 297 weergaven
  3. 30 W Camera fixed in gras

• 0 reacties
    • 362 weergaven
  4. 16 E music (foto)

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  5. 27,5 Paardenraces

• 0 reacties
    • 397 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 272 weergaven
    • 0 reacties
    • 256 weergaven
    • 0 reacties
    • 311 weergaven
    • 0 reacties
    • 310 weergaven
    • 0 reacties
    • 280 weergaven
    • 0 reacties
    • 500 weergaven
    • 0 reacties
    • 327 weergaven

• Ze willen bij Sky binnen enkele jaren overgaan op enkel streaming via de sky box, het zal moeilijker worden zonder satelliet ontvangst om nog sky uk te zien of DE - Italië.
    • Ik heb al enige tijd dit niet nodig gehad maar kom er nu achter dat ik geen verbinding meer kan maken vanaf mijn computer naar de Vu+ met dcc. Ook al een nieuwe image op de Vu+ gezet maar daar ligt het niet aan. De ip adressen van mijn computer en de Vu+ kloppen maar hij geeft aan connection failed. Iemand tips? 
    • een pc of smartphone aanschaffen   nagenoeg elke Nederlandse Bibliotheek leert ouderen ermee om te gaan er zijn meerdere non profit instellingen die hun erbij kan helpen ook je lokale repair café doet alle moeite ouderen veilig te laten surfen en banking   pochen op je analoge verleden helpt niet als alles om ons digitaal afgewikkeld wil worden EN DAN STAAT ER EEN POLITIE AGENT(E) aan je deur en wil even jou situatie beoordelen en helpen verbeteren SUKKEL
    • https://techfi.nl/qnap-tvr-ai200-review   Niet onbedoeld als concurrent van "professionele" security services kan dat ook ingebakken worden in je domotica. Nu nog iemand die een teaser op de niet herkende belager richt en afschiet als die te dichtbij komt, m.a.w. op jouw bezit staat. Maar we lezen ook over de disabling wifi dat de crimineel al in het koffertje meedraagt. Daar gaan de beelden FLOEP.   Wat mag eigenlijk, "to protect your home" ?      
    • BulgariaSat-1 @ 1,9°E: 12380 H 30000 2/3  ID: NHK WORLD
  • Nieuwe aanmaken...