Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.987 onderwerpen in dit forum

1. 10E Puinhopen in libanon

• 0 reacties
    • 482 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 1 reactie
    • 369 weergaven
  2. 10 oost logo kaart IHA

• 0 reacties
    • 443 weergaven
    • 0 reacties
    • 436 weergaven
    • 1 reactie
    • 644 weergaven
    • 0 reacties
    • 404 weergaven
    • 1 reactie
    • 355 weergaven
    • 1 reactie
    • 440 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
    • 1 reactie
    • 437 weergaven
    • 0 reacties
    • 320 weergaven
    • 9 reacties
    • 698 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
    • 1 reactie
    • 438 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
  3. 10 E Fakt ist

• 2 reacties
    • 596 weergaven
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
  4. 10 E reporter

• 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 1 reactie
    • 246 weergaven

• Nah, ze willen dus dat ik 99 euro'tjes ga uitgeven om SBS9 nog te kunnen kijken, laat maar zitten, kijk die zender hoogst zelden. Vandaag toevallig aan boord met draaibare schotel ontdekt met een VU+ solo, een recente, maar ook thuis met VU+ Ultimo, een oudje, zwart beeld. Beide wel op hetzelfde kaartje in de Ultimo (sssttttt.)   Maarre, als ze dit met meer zenders gaan doen en ik moet aan die nieuwe module, werkt sharing dan nog of moet ik module dan steeds meenemen?
    • Gewoon stoppen met zeuren en ergens  een pay lijntje scoren en rustig blijven genieten van je linux ontvanger.  
    • Ik heb een VU+ Ultimo 4k met deze tuner. Mij lukt het niet om die kanalen te ontvangen. Ik heb op de andere transponders van de 39E wel een heel goed signaal en ontvangst.
    • Mijn conclusie: De beste stuurlui staan aan wal. En achteraf kun je, nou je weet wel. Politici zijn niet goed in lange termijn denken. Dat Putin zou radicaliseren wist iemand dat van tevoren? En dan kan Trump daar wel voor waarschuwen maar nu weten we dat onze LNG afhankelijkheid van hem ook een ramp in wording is. Natuurlijk ben ik het ermee eens dat kerncentrales vóór het einde van de levensduur ontmantelen oliedom is. Maar het sentiment bij de bevolking na de kernramp van Fukushima leg je niet 1,2,3, naast je neer. Een tsunami is weinig waarschijnlijk en recent hoorde ik waarom het daar mis is gegaan. Doordat er niet over werd gesproken dat hij geen tsunami kon weerstaan. Dat is menselijk falen maar hoe kun je als burger erop vertrouwen dat dit niet gebeurt?  Ik weet nog dat Kalkar is ontmanteld door succesvolle protesten van de burgers. De centrale was helemaal klaar! Ik heb er nog doorheen gelopen voordat Van der Most er een pretpark van maakte.   Wat ik heel bijzonder vond ik dat ik toevallig bij ARD Tagesschau een prachtige reportage zag over de opening van een gloednieuwe kerncentrale in Finland. Ik kreeg haast de indruk dat ze jaloers waren. Niet in de laatste plaats vanwege de lokale opslag van oude brandstofstaven diep onder de grond. En de groene politiek in Finland was voorstander! Dus Finland heeft actief op zelfstandigheid gezet maar kijk naar de overschrijding in tijd en geld, het is niet makkelijk: https://eenvandaag.avrotros.nl/artikelen/wat-nederland-kan-leren-van-nieuwe-kerncentrale-in-finland-zorg-dat-ontwerp-klaar-is-en-wijzig-dat-niet-149919   Maar inmiddels weet ik dat er niet 1 ultieme energiebron is. Een goede mix en lange termijn planning is de manier.
    • als men je toch naar iptv duwt dan doden ze zichzelf want veel te duur bij hun en de jeugd kijkt geen tv meer maar netflix en company
  • Nieuwe aanmaken...