Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.005 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 305 weergaven
  1. 10 E Reporter

• 0 reacties
    • 365 weergaven
    • 0 reacties
    • 411 weergaven
  2. 16 E interview

• 0 reacties
    • 287 weergaven
  3. 12,5 W Colorbar BBC Haifa

• 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 369 weergaven
    • 0 reacties
    • 405 weergaven
    • 2 reacties
    • 334 weergaven
    • 2 reacties
    • 660 weergaven
    • 0 reacties
    • 538 weergaven
    • 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 0 reacties
    • 310 weergaven
    • 0 reacties
    • 488 weergaven
    • 1 reactie
    • 397 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 0 reacties
    • 367 weergaven
    • 0 reacties
    • 446 weergaven
    • 0 reacties
    • 736 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven

• En weer een slachtoffer van het milieu. Alles wat leuk is wordt stap voor stap onmogelijk gemaakt.   De 42e editie van de Ballonfiësta in Barneveld gaat dit jaar niet door. Het evenement stond gepland van 26 tot en met 29 augustus, maar de organisatie ziet zich genoodzaakt een streep door de editie van dit jaar te zetten vanwege problemen met de vergunningen.   De Provincie Gelderland stelde een Omgevingsscan Natuur verplicht in het kader van de Omgevingswet. Daarop is in mei een quickscan uitgevoerd door ecologen.   De Ballonfiësta is al 42 jaar traditie in Barneveld. Het evenement begon in 1982 met tien luchtballonnen, naar aanleiding van het herdenkingsjaar rond Jan van Schaffelaar.   Bron
    • Wat bedoel je daar mee ? De eerste kleuren TV van philips was (meen ik) 300W en dan kon je de kachel wel wat lager zetten inderdaad. Maar dat was een flinke kast, 500W in een klein kastje daar kun je op koken.
    • Een versterker met luidsprekers ( in een kast )  😆 Ik wou maar zeggen, er zijn prima Nederlandse woorden voor.  :-/   Maar, de grote luidsprekers zijn in veel huiskamers niet meer te vinden. Vervangen door iets "moderners" zijnde kleine schetter kastjes of een TV die tegen de muur "praat". Vreemd, alles wordt beter, grote 4k schermen maar het geluid moet uit een klein kastje komen wat natuurkundig gezien niet kan.   De marantz radio/versterker "ken" ik nog wel ja.   Terug naar het onderwerp : De bekende KEF set, in een zelfbouwkast, gevonden bij een kringloop, jaren terug. Net zo als een MFB set (philips) maar die moet in de revisie.
    • Als je wilt dat ICAM kanalen werken moeten deze huisontvangers wel de nieuwste image en softcam draaien ja.  Maar met Ncam kon het volgens mij al jaren. 
    • NLZiet is ook een aanbieder in Nederland met de Belgische zenders in het pakket.
  • Nieuwe aanmaken...