Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.988 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 358 weergaven
    • 1 reactie
    • 500 weergaven
  1. 5 west testcard RTE

• 0 reacties
    • 453 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
    • 0 reacties
    • 235 weergaven
    • 0 reacties
    • 224 weergaven
    • 0 reacties
    • 236 weergaven
    • 0 reacties
    • 362 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
    • 0 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 0 reacties
    • 411 weergaven
  2. 33 E Spelletje voor TV

• 0 reacties
    • 383 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 0 reacties
    • 342 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 0 reacties
    • 244 weergaven
  3. 42.1 sneeuw genoeg

• 0 reacties
    • 307 weergaven
    • 0 reacties
    • 255 weergaven

• Bu begin ik het te begrijpen. Dus nu nog een juiste config voor de astra-sm en er zou beeld moeten komen.
    • Vreemd dat die link niet werkt, ik heb hem nog een keer geprobeerd. Maar maakt niet uit het is wel duidelijk dat er haken en ogen aan zijn. Even een paar kerncentrales erbij is absoluut niet realistisch. En 100% veiligheid is met oorlogsrisico ook niet mogelijk. Toevallig was wel net in het nieuws dat Rusland een andere kerncentrale in Oekraïne niet bombardeert omdat die (nog) in dienst is. De gewone centrales worden wel aangevallen maar zoals bekend nul garantie.   Als ik naar de titel van het filmpje kijk staat erachter: The green energy trap. Inmiddels is wel duidelijk dat afhankelijkheid van fossiele brandstoffen uit onbetrouwbare regio's nogal een valkuil is. Ik kan weinig fout vinden aan wind en zonne energie in de buurt zolang dat inpasbaar is. Er is ook aardwarmte in beeld gekomen en in Frankrijk is enorm veel witte waterstof gevonden. Daarnaast hadden we veel verder moeten zijn met kernfusie maar dat kost helaas ontzettend veel ontwikkel tijd.   Duitsland en Italië willen of gaan trouwens langer door met steenkool voor elektriciteit productie, het is niet anders.
    • Blijk je dus handiger te zijn dat je had gedacht👍 Satfinder gebruikt?
    • 15°W 11341 V 20165 3/4 ID: Reuters TV News
    • Lekker weer vandaag, de eerste 30+ graden van het jaar!  
  • Nieuwe aanmaken...