Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.988 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 232 weergaven
  1. 16 oost testcard tpc Houston

• 0 reacties
    • 238 weergaven
  2. 16 oost freezd RTL moscow DW

• 0 reacties
    • 391 weergaven
    • 0 reacties
    • 312 weergaven
  3. 7 oost testcard

• 2 reacties
    • 448 weergaven
    • 0 reacties
    • 397 weergaven
  4. 7 oost foto testcard ATORF

• 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
  5. 7 oost carnaval

• 0 reacties
    • 319 weergaven
  6. 7 oost logo kaart ap moscow

• 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 0 reacties
    • 293 weergaven
    • 7 reacties
    • 539 weergaven
    • 0 reacties
    • 347 weergaven
    • 1 reactie
    • 425 weergaven
    • 0 reacties
    • 232 weergaven
    • 0 reacties
    • 500 weergaven
    • 0 reacties
    • 438 weergaven
  7. 16 E Russisch feest

• 0 reacties
    • 414 weergaven
    • 0 reacties
    • 653 weergaven

• Mijn buurvrouw (blonde muts) was benaderd door onder de naam "Alliander" vanwege gemiste subsidie zonnepanelen, klikte op de offerte en betaalde een slordige 250 euries. "Haar" Rabobank heeft dat bedrag geblokkeerd... vanwege mogelijke oplichting. En terecht, bedrijf Saldeerplan bestaat niet.  
    • Wie met prive , dus onbekend , belt , Fuck Off , ik pak niet op !! Laat ge toch een bericht achter , ik beluister het wel !! Staat ge nie' in mijn adressenboek , Fuck Off , ik pak niet op !! Laat ge toch een bericht achter , ik beluister het wel , en check het nr !! Zijt ge geen vrienden meer van me , Fuck Off , ik pak niet op , geblokt !!
    • Wanneer je dit telefoontje krijgt wordt je geadviseerd je geld op een veilige rekening te zetten.   Voor jullie geruststelling, mijn bankrekening is heel veilig, je kan met een gerust hart jullie geld naar mij overmaken! 😁
    • vorige week zelfde nummer gehad maar spraken frans met een Nl nummer  .Afgedrukt en geblokkeerd
    • Het is allemaal erg uitvergroot met een kern van waarheid wat er in dat filmpje wordt vertoont.  Je kunt niet alles voor zijn maar de kern van het verhaal is dat de oude schoenen zijn weggegooid voordat ze nieuwe hadden.   Energie is voor de economie de belangrijkste factor maar dan wel betrouwbaar, energie waar je op kunt vertrouwen dat het er is wanneer je het nodig hebt. Je kunt als huizenbezitter wel Zonnepanelen, accu's en warmtepompen aanschaffen maar de winter blijft een probleem dus zitten voorlopig nog vast aan de energie reuzen die bepalen wat wij betalen. Ook de energie belasting steeds verhogen om jou naar een warmtepomp te duwen is een belachelijke zaak, niemand is zo idioot om de deur open te zetten in de winter en de kachel op 21 te laten staan wanneer energie goedkoop zou zijn. Het is gewoon een verkapte vorm van geld binnen harken dat Denhaag dan weer over de balk kan smijten omdat er werkelijk al meer dan 25 jaar niemand daar vooruit kijkt.    Zonnepanelen leveren volgend jaar pas iets op wanneer je het ook direct kunt gebruiken en anders wordt alleen maar de energie reus en de staat er rijker van. Wanneer iemand een grote opslag voor energie uitvind voor de opslag die je nodig hebt voor de hele winter wordt dit door meneer de energie reus direct opgekocht want daar zitten ze niet op te wachten.
  • Nieuwe aanmaken...