Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.005 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 377 weergaven
  1. 7 oost heer vertelt taped

• 0 reacties
    • 323 weergaven
  2. 7 oost snooker

• 0 reacties
    • 362 weergaven
    • 0 reacties
    • 259 weergaven
    • 0 reacties
    • 239 weergaven
    • 0 reacties
    • 775 weergaven
    • 0 reacties
    • 434 weergaven
  3. 7 oost zaal hockey

• 0 reacties
    • 581 weergaven
    • 0 reacties
    • 569 weergaven
    • 0 reacties
    • 340 weergaven
  4. 13 oost Dw feed

• 0 reacties
    • 531 weergaven
  5. 10 oost bijeenkomst

• 0 reacties
    • 424 weergaven
  6. 10 oost premier Erdokan

• 0 reacties
    • 323 weergaven
  7. 10 oost op de markt Egypte?

• 0 reacties
    • 481 weergaven
    • 1 reactie
    • 296 weergaven
    • 1 reactie
    • 356 weergaven
    • 0 reacties
    • 807 weergaven
  8. 16 oost ita 42

• 0 reacties
    • 571 weergaven
    • 0 reacties
    • 429 weergaven

• Mocht het niet lukken kun je proberen de antenne eens richting Duinkerke te draaien. In vogelvlucht is dit toch ongeveer 20 km minder ver dan Rijsel en heeft een gelijkaardig zenderaanbod. https://www.dabplus.fr/dunkerque 
    • Ik zou even op de **** kijken, daar verkopen ze kaarten die al wat activatie hebben. 
    • Is de Franse DAB verticaal of horizontaal gepolariseerd?   Vroeger had Pausat (DE) hele goede DAB versterkertjes.   Ben laatst ook op zoek gegaan naar een mastversterker en kwam deze tegen: VSNetwork F3RLB.   Deze is erg prettig geprijsd (nog geen twee tientjes) en heeft LTE+GSM filter. Wat misschien ook kan helpen voor de ontvangst (behalve een meer-elements antenne) zijn filters.. bijvoorbeeld een bandpassfilter 175-225MHz,  sperfilter voor de FM-band of hoogdoorlaatfilter. Wil je één specifieke frequentie ontvangen dan is een cavityfilter aan te raden.   Belangrijkste onderdeel voor ontvangst is de antenne.
    • DekkingskaartDAB+ Frankrijk Klik
    • @Schotelspeller goed om dit topic te lezen. Ik woon zelf ook in Ridderkerk en heb wat vragen mbt Trined. Ik zit nu bij Freedom internet (via ODF) en voor tv gebruik ik nu NLZiet, DVB-S (Multiswitch met T90 schotel met 4xLNB) en wat streamingsdiensten. Nu heb ik op de terrestrische ingang van de multiswitch een Kathrein BZD40 antenne voor DAB en DVB-T2 (FTA), FM gebruik ik niet meer.   Ik heb eigenlijk wat vragen: -Klopt het dat het merendeel van de FTC zenders bij Trined in HD zijn? -Hoe is de kwaliteit? -Worden er voor DVB nog VHF-kanalen (<225MHz) gebruikt of 230MHz en hoger?   Zit eraan te denken om Trined te nemen en dmv een wisselfilter de Kathrein voor DAB en Trined voor DVB-C in te zetten.  
  • Nieuwe aanmaken...