Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.006 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 462 weergaven
    • 0 reacties
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 1 reactie
    • 326 weergaven
    • 0 reacties
    • 362 weergaven
    • 0 reacties
    • 406 weergaven
  1. lazio vs om

• 0 reacties
    • 300 weergaven
  2. 10 oost id:APTN Bagdad

• 0 reacties
    • 354 weergaven
  3. 10 oost NDR Satka

• 1 reactie
    • 414 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
  4. 10 oost id:06-Ankara

• 0 reacties
    • 336 weergaven
  5. 10 oost Voetbal

• 2 reacties
    • 532 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
    • 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 480 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
    • 0 reacties
    • 364 weergaven
    • 3 reacties
    • 504 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven

• Dit is dweilen met de kraan open, ze kunnen nog wel een paar van deze tv goeroes oppakken maar dat helpt voor geen meter, er zijn er meer dan wij maar vermoeden. Deze gasten kunnen een verdien model opzetten omdat we in de EU worden beperkt om TV zenders in de gehele EU te mogen bekijken zogenaamd vanwege de afgedragen rechten aan de alsmaar rijker wordende TV magnaten. Het meest in het oog springende is dat ze ook nog een goede service kunnen aanbieden die de klant helpt om hun server te gebruiken alsof er niets illegaal is. Zelfs in de Truspilot worden beoordelingen toegekend aan deze illegale bedrijven. Het enige wat zal helpen is abonnementsprijzen flink laten zakken en alle zenders in de EU vrij laten bekijken dus ook de commerciële zenders van de gehele EU en dat we vrij mogen kiezen een tv pakket af te nemen in de gehele EU, dus ook bijvoorbeeld Sky Duitsland of Italië. Zolang dit niet Europees geregeld wordt blijft het lucratief om een illegale server te gebruiken.   
    • google 4k tv box tot volle tevredenheid
    • Omvormers: - Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A   Busbar systeem: - Lynx power-in Class-T - Lynx Distributor   MPPT:  - Victron SmartSolar MPPT 150/60 of 250/60, afhankelijk van welke panelen er op dat moment leverbaar zijn.   Lifepo4 batterijen: (staat nog niet vast) - 2x Seplos MASON 314L-O 3.0 - 51.2V +16kWh (geassembleerd af fabriek met CE) Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de YIXIANG V3 Stacked Battery Box Kit met JK 200A BMS en EVE cellen (zelf assembleren), maar in België heb je helaas te maken met een wat strenge AREI keuring en die krijg je lastig door de keuring heen omdat je als geheel geen CE certificaat hebben. Dan hangt het helemaal af van de goede zin van de keurder.
    • Duurzame ’klushub’ voor aannemers in Amsterdam geflopt: ’Typisch plan dat is bedacht door intellectueel die nog nooit een dag echt heeft gewerkt’   https://www.telegraaf.nl/binnenland/duurzame-klushub-voor-aannemers-in-amsterdam-geflopt-typisch-plan-dat-is-bedacht-door-intellectueel-die-nog-nooit-een-dag-echt-heeft-gewerkt/157669765.html   Slechts drie bedrijven werden klant. „Het liep niet storm.”
    • Mag ik vragen welke Victron en welke batterij(en) jij toepast Michel? Ik ben me ook aan het orienteren op een fatsoenlijke installatie maar wil ook in geval van nood in eilandbedrijf kunnen gaan met mijn 3 fase aansluiting. 
  • Nieuwe aanmaken...