Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.984 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 329 weergaven
  1. 7 Oost Tennis Belgium

• 2 reacties
    • 524 weergaven
    • 0 reacties
    • 310 weergaven
    • 0 reacties
    • 343 weergaven
  2. 39 Oost Paarderaces

• 0 reacties
    • 426 weergaven
    • 0 reacties
    • 471 weergaven
  3. 1 West Testcard

• 0 reacties
    • 305 weergaven
  4. 4 W Amos - 2 Testcard

• 0 reacties
    • 484 weergaven
  5. 5 W Epitel Feed Wachtend op

• 0 reacties
    • 366 weergaven
  6. 21,5 W Voetbalfans voor RTL

• 0 reacties
    • 381 weergaven
  7. 16 e mannen van olympisch commite

• 0 reacties
    • 404 weergaven
  8. 16E intervieuw russiche ijshockey speler

• 0 reacties
    • 201 weergaven
    • 0 reacties
    • 357 weergaven
  9. 21,5 W USA Camp

• 0 reacties
    • 400 weergaven
  10. Feedlist

• 0 reacties
    • 542 weergaven
  11. 12,5 W Bezeq Israel

• 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 0 reacties
    • 555 weergaven
  12. 11 W Testbeeld MCR Roma

• 0 reacties
    • 363 weergaven
  13. 7 oost Irak mil Polen

• 0 reacties
    • 419 weergaven
  14. 7 Oost Testbeeld Chev 4

• 0 reacties
    • 360 weergaven

• Tja, voor eenmalig gebruik kan je een station van 100 Euro proberen, maar het gezegde is, mag het goed zijn of moet het goedkoop zijn?   Ik gebruikte vroeger dagelijks een Weller, maar dat is een andere prijsklasse.   Je kan ook desoldeer litze of een handpompje gebruiken.
    • Ik wil een of  meerdee tapedesks van nieuwe elko's voorzen. De aanbeveling is om een desolderingsstation te gebruiken om de printplaten te sparen.   Is een machine van 100 euro dan ok, of moet je gelijk een Hakko of Jbc kopen.   Zijn er hier experts?
    • En daar gaat het me nu net over. Eerst was dat in het begin een minuut reclame op VTM, later ook op Play zenders en laatst zag ik het bij een klant met Proximus ook op VRT1.  Sommige reclames TIJDENS de opname spoel je ook niet meer door.  Straks kijk je via de "officiële" decoders ook tijdens opnames altijd reclame. Daarom dat ik zo aan die CI kaartjes houd. Met onze Vu+jes lukt het nog zonder.
    • België komt ook nog wel met fiber tot de voordeur, het zal misschien iets langer duren.   In Frankrijk heeft ondertussen zelfs een afgelegen huis midden in het bos een glasvezel aansluiting. In Nederland ligt in veel dorpen ondertussen het glas naast de coax.   Coax kabel zal geleidelijk vervangen worden door glas.
    • Als je iets opneemt dan is het de eerste minuut reclame in België,  wie iets opvraagt kan niks doorspoelen, dan moet je die reclame bekijken, dus beste is alles opnemen, dan kan je na je minuut reclame alles doorspoelen, in België althans.
  • Nieuwe aanmaken...