Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 383 weergaven
  1. 5 oost IJshockey

• 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 284 weergaven
  2. wat heb je nodig

• 1 reactie
    • 303 weergaven
  3. 7 E GRERT1

• 0 reacties
    • 598 weergaven
  4. 4 west raar plaatje

• 0 reacties
    • 702 weergaven
    • 1 reactie
    • 365 weergaven
    • 1 reactie
    • 385 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 0 reacties
    • 461 weergaven
  5. 1 west interview

• 0 reacties
    • 555 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
    • 0 reacties
    • 445 weergaven
    • 0 reacties
    • 569 weergaven
    • 1 reactie
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 256 weergaven
  6. 16 oost CBS NY news

• 0 reacties
    • 246 weergaven
  7. 10 oost persconferentie

• 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 0 reacties
    • 280 weergaven
    • 0 reacties
    • 355 weergaven

• Roon heeft geen integratie van Spotify en mijn streamer ondersteund het ook niet, dus nog even zelf geen testen........
    • Jazeker. Zoek maar op P+R Amsterdam. Verschillende mogelijkheden / lokaties.
    • ik heb een opkg update uitgevoerd en daarmee nieuwe packages gedownload. Nu heb ik wel een enigma.info bestand in /usr/lib met 1307 tekens er in. Is opgelost. @bellejthartelijk dank voor uw hulp  
    • Bij mij staat hij in /etc en is 0 kb (al sinds 31 juli) dit was de tijd waarin ik hem ong heb gekocht. Op/usr/lib staat niets. Heeft u nog een idee ?? update werkt niet. Zie logging hieronder: root@sf8008:/etc# cat enigma.info                                                                                     root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info                                                                              No packages installed or removed.                                                          root@sf8008:/etc# ls -altr enigma.info                                                                                  -rw-rw-r--    1 root     root             0 Jul 31 18:29 enigma.info                                                    root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info --force-reinstall                                                             Downloading http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk.      wget: server returned error: HTTP/1.1 404 Not Found                                                                      * opkg_download_backend: Failed to download http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk, wget returned 1.                                                                                                                                 root@sf8008:/etc# ls -l /usr/lib/enigma.info                                                                            ls: /usr/lib/enigma.info: No such file or directory      
  • Nieuwe aanmaken...