Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.006 onderwerpen in dit forum

1. 30 West id:Mediasat 7

• 0 reacties
    • 361 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
  2. 8 West id: Service 1 nu TC

• 1 reactie
    • 413 weergaven
    • 0 reacties
    • 490 weergaven
  3. 16 oost Big Brother

• 0 reacties
    • 442 weergaven
    • 0 reacties
    • 551 weergaven
    • 1 reactie
    • 415 weergaven
    • 0 reacties
    • 369 weergaven
    • 0 reacties
    • 431 weergaven
  4. 5 oost IJshockey

• 0 reacties
    • 359 weergaven
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
  5. wat heb je nodig

• 1 reactie
    • 367 weergaven
  6. 7 E GRERT1

• 0 reacties
    • 646 weergaven
  7. 4 west raar plaatje

• 0 reacties
    • 765 weergaven
    • 1 reactie
    • 434 weergaven
    • 1 reactie
    • 467 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
    • 0 reacties
    • 537 weergaven
  8. 1 west interview

• 0 reacties
    • 618 weergaven
    • 0 reacties
    • 361 weergaven

• friet nu ja.....................😁
    • Nou kan niet slapen... dan maar hopen op enkele dagen koeling!
    • Hier is de 40°C in de schaduw in de piek net gehaald !!
    • Schijt aan de wet 😉, nooit gepakt , nooit klachten van de buren gehad , Ze keken wel eens als die aanstond , ik liet hen dat dan ook weten !! Het zat op een vrij kanaal , alhoewel .... RTBF 1 Léglise , provincie Luxemburg , was hier enkel te ontvangen met condities !! En zo ver geraakte ik zelfs niet met dat zendertje .... stel je voor 🫣 Ik had dat ding ook niet altijd aanstaan !! Hier kon ik ook 2 zaken bekijken via de 2,4ghz (analoog) !! ivm De frituur was handig (op +/- 150m) , te veel volk , niet aanschuiven !! Ik sloot ook mijn satellietontvanger op mijne 2,4ghz aan , dezelfde frequentie , in de frituur kon men die blijkbaar ook nog net ontvangen als ze hun bakje uitzette !! Een schoteltje van 64cm hielp natuurlijk wel wat !! 📡 Ik heb hen er nooit iets over gezegd !! 😁
    • Ik was net achterin de tuin om de planten in de bakken water te geven maar ben snel weer terug gegaan. Hoe verder ik in de tuin kwam hoe harder het gezoem van de muggen en dat ondanks dat mijn gehoord al aardig terug gelopen is met alle sirenes die ik al te horen heb gehad. Denk dan ook dat het er geen honderden maar wel duizenden moeten zijn dat ik dit nog moet kunnen horen. Ik heb dus hetzelfde mijn vrouw heeft nergens last van en mij hebben ze vrijwel meteen te pakken met ook enorm jeukende plekken die zelfs vaak ontstoken raken. Ik gebruik altijd nestosyl, zodra ik merk dat ik ergens gestoken wordt dan meteen een laagje van die zalf er op en vaak is de volgende dag al niets meer te voelen of te zien. Zoon die op dit moment in de Ardennen is gaf aan dat ze om 21.00 uur de eerste regenbui hebben gehad.  
  • Nieuwe aanmaken...