Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.007 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 290 weergaven
  1. 7 oost damesvollybal

• 0 reacties
    • 302 weergaven
    • 0 reacties
    • 430 weergaven
    • 0 reacties
    • 523 weergaven
  2. 28.5 E testcard TRIOFILM

• 0 reacties
    • 499 weergaven
  3. 8 west vr. reporter

• 0 reacties
    • 482 weergaven
  4. 10 oost APTN Bagdad

• 1 reactie
    • 329 weergaven
  5. 10 oost Iha Afghanistan

• 0 reacties
    • 391 weergaven
  6. 10 oost Sawate-01

• 0 reacties
    • 563 weergaven
  7. 10 oost AH

• 0 reacties
    • 521 weergaven
  8. 10 oost HR DSNG

• 0 reacties
    • 492 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 321 weergaven
    • 0 reacties
    • 432 weergaven
  9. 7° E Bagdad Live

• 1 reactie
    • 351 weergaven
  10. 7 E SNG HUN-004(4.2.2)

• 0 reacties
    • 529 weergaven
  11. 15 west CBN SUPER CHANNEL fta

• 0 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 411 weergaven
  12. 8 west testcatd SRG SSR

• 0 reacties
    • 368 weergaven
  13. 10° E Een mooi testbeeld

• 0 reacties
    • 427 weergaven

• Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
  • Nieuwe aanmaken...