Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

    • 9 reacties
    • 829 weergaven
  1. 16 oost CBS NY STBY

    • 0 reacties
    • 339 weergaven
    • 0 reacties
    • 356 weergaven
  2. 10 oost APTN KIEV

    • 0 reacties
    • 402 weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
    • 1 reactie
    • 481 weergaven
  3. 16 oost Big Brother

    • 1 reactie
    • 415 weergaven
    • 1 reactie
    • 297 weergaven
  4. 7 oost ICE HOCKEY wie ? 4 2 2

    • 1 reactie
    • 539 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 0 reacties
    • 490 weergaven
  5. VRT feed eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 1 reactie
    • 478 weergaven
    • 3 reacties
    • 615 weergaven
  6. 7 oost testcard BT PARIS

    • 0 reacties
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 511 weergaven
  7. 16 oost CBS NEWSPATH

    • 1 reactie
    • 610 weergaven
    • 0 reacties
    • 290 weergaven
  8. Testcard eutelsat W3 7 oost

    • 0 reacties
    • 245 weergaven
    • 0 reacties
    • 369 weergaven
  9. Testkaart Eutelsat W3 7oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 334 weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...