Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 601 weergaven
    • 0 reacties
    • 455 weergaven
    • 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 0 reacties
    • 392 weergaven
    • 0 reacties
    • 698 weergaven
  1. live schaatsen

• 1 reactie
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 445 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 472 weergaven
    • 1 reactie
    • 648 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 607 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 435 weergaven
    • Sat4all vriend

Carnaval 2016 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 722 weergaven
    • 0 reacties
    • 363 weergaven
    • Sat4all vriend

Tennis : ATP Rotterdam (World feed)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 561 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 526 weergaven
    • 1 reactie
    • 368 weergaven
    • 0 reacties
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 423 weergaven

• Het zal mij benieuwen of er ook daadwerkelijk een vuurwerk verbod komt. even de voorwaarden die de VVD stelde aan het meewerken aan een vuurwerkverbod Er komt een effectief handhavingsplan van politie en gemeenten. Daarbij eisen we van het kabinet dat de handhaving op illegaal vuurwerk wordt geïntensiveerd, in de volle breedte en wel direct. Hierbij verwachten we zichtbare inspanningen van de steden die al eerder een afsteekverbod instelden. Een veilige jaarwisseling sluit vuurwerk niet volledig uit. In de wet leggen we vast dat de burgemeester een ontheffing kan geven aan een vereniging die op lokaal niveau consumentenvuurwerk afsteekt, voor de buurt. En we geven ruim baan aan de lokale vuurwerkshows. De ondernemers mogen niet de dupe zijn. De sector moet op een eerlijke en nette manier gecompenseerd worden.   overigens hier te vinden standpunt VVD inzake vuurwerkverbod   hier valt ook te lezen     Wat men in mijn ogen wel heeft laten zien is dat grenscontroles die voorheen, volgens de linkse partijen, onmogelijk zouden zijn en niets uit zouden halen nu plots wel ingezet konden worden bij het opsporen van vuurwerk. Kijk je naar de andere zaken dan is er hier in de omgeving net zoveel vuurwerk voor de tijd afgestoken als andere jaren (misschien zelf nog wel meer) wat dus allemaal illegaal vuurwerk moet zijn omdat het nog niet te koop was. Kijk je naar het aantal gewonden en slachtoffers door vuurwerk dan ligt dat dit jaar al hoger dan voorgaande jaren. Kijk je naar het aantal zeer harde knallen (wat dus wel zeer illegaal moet zijn) dan is daar ook niets in verandert. Enige wat je hoort is dan men zgn. illegaal vuurwerk heeft opgespoord (mensen die meer dan 25 Kg per auto vervoerden) en dat men een grote partij in beslag heeft genomen omdat dit vanuit een hal werd verkocht zonder sprinkler ed. (in Duitsland ligt trouwens het vuurwerk gewoon tussen de boodschappen en groente) maar of de VVD dit bedoelt met dat het beheersbaar is? Verder nog niets gehoord over initiatieven om buurt vuurwerk met consumenten vuurwerk en vuurwerkshows ruim baan te geven (overigens wel leuk want als de verkoop van consumenten vuurwerk verboden wordt waar zou men dan dit vuurwerk voor de buurt in moeten gaan kopen?) En ook een compensatie voor de vuurwerkhandelaren lijkt nog mijlen ver weg.   Dus zal mij benieuwen of de VVD de rug recht zal houden nu blijkt dat van alles tot op dit moment niets of maar weinig terecht is gekomen.
    • Caroline 648 heeft nu een mooi signaal nu 639 en 657 zijn verdwenen Het RNE-station op 648 kHz in Badajoz in SW-Spanje is volgens MWLIST ook stilgevallen. De enige overgebleven Europese zender op 648 is Radio Murski Val in Slovenië met zijn 10 kW zender. Caroline is nu erg duidelijk en stabiel.   Er zijn nog een paar frequenties in de lucht met RNE-uitzendingen zoals 774 en 1125, plus een aantal dode dragers zoals  801, 855, 1098, 1152, 1314 612 en 1305 
    • Hetzelfde probleem hier. Maar alleen op mijn hoofdkaart.  De Extra kaart geeft normaal beeld. Heractivatie aangevraagd. EMM's lopen binnen. (Maar traag). Vraagje:  Hoeveel EMM's zijn er nodig?
    • Mijn ouders hebben hetzelfde aan de hand. Ze hebben geen beeld meer op de gecodeerde zenders. Nu had ik die kaart even meegenomen naar mijn thuis om eens te testen in mijn decoder en net een heractivatie aangevraagd via het web maar er is nog geen beeld. Dus zal ik maar geduldig wachten, kan toch niet veel doen ik heb buikgroep.
    • De Dur-line lnb zal best wel een beter signaal geven dan de Inverto Ultra maar het is natuurlijk niet helemaal eerlijk om een oude lnb met een gescheurde kap te vergelijken met een nieuwe lnb. Maar zoals ik al aan gaf is de Dur-line zeker ook een hele goede lnb.
  • Nieuwe aanmaken...