Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.994 onderwerpen in dit forum

1. 15 west 11494 prog 2

• 0 reacties
    • 282 weergaven
  2. 12,5 west *mbc,

• 0 reacties
    • 458 weergaven
  3. 8 west rtl hamburg

• 0 reacties
    • 333 weergaven
  4. 8 west koeln teleport

• 0 reacties
    • 708 weergaven
  5. 10 oost tgrt**ankara*

• 0 reacties
    • 272 weergaven
  6. 10 oost news age cihan

• 0 reacties
    • 277 weergaven
  7. 10 oost *bt15

• 0 reacties
    • 409 weergaven
  8. 16 oost ch.f low....

• 0 reacties
    • 381 weergaven
  9. 16 oost rus-4

• 0 reacties
    • 513 weergaven
  10. 16 oost beeld van voetbalveld

• 0 reacties
    • 340 weergaven
  11. 16 oost wroclow tvn

• 0 reacties
    • 583 weergaven
  12. 16 oost uki c1

• 0 reacties
    • 258 weergaven
  13. 10 oost basketbal

• 1 reactie
    • 362 weergaven
  14. 10 oost e73 ml2

• 0 reacties
    • 501 weergaven
  15. pop concert 12,5 west *eng-vs

• 0 reacties
    • 478 weergaven
  16. 16 oost Italiaans voetbal

• 0 reacties
    • 463 weergaven
  17. 16 oost training Manchester

• 1 reactie
    • 502 weergaven
    • 0 reacties
    • 556 weergaven
  18. 8 west voetbal celtic-olymp. lyon

• 0 reacties
    • 527 weergaven
  19. GCPOCC 4

• 0 reacties
    • 466 weergaven

• In de Tweede Kamer zitten enkel economen, het is uitzonderlijk dat er echt daar iemand ergens verstand van heeft dan enkel geld en bezuinigingen.   En "min pres" = "mini-ster president".      Dat open gas van een kookplaat is nou ook niet echt gezond, vooral in een kleine ruimte dat een dichte keuken heet, maar ik ben geen eigenaar van de woning. Vermoedelijk gassen ze de oude huurders met een lage huur er graag uit, ik zag dat bij 100% huur, de huur van mijn woning met 100% stijgt, ondanks de slechte kwaliteit van mijn huurwoning.     En dat is dus de andere kant van het verhaal, als ze verhuurders eens verplicht stellen voor een bepaald jaar niet meer op gas in een (huur)woning gekookt mag worden, dan zullen ze wel moeten, echter is er al een te kort aan stroom, bij nood werkt een gasstel wel. Het is zo erg bij de woningcorporatie waar ik huur dat ik toen ik er kwam wonen een open geiser had, die werd pas vervangen toen het niet meer mocht en een beperkte opknapbeurt werd gedaan.   Op gas koken mag dan goedkoper lijken, ik denk dat er heel wat langs de pannen verloren gaat i.v.m. inductie.   Daarnaast heb ik liever een betere gezondheid dan het verschil wat steeds kleiner moet gaan worden.   Soms denk ik wel eens aan een klein aantal zonnepanelen die niet op het net terug leveren, het beste is met een thuisbatterij, maar daar zit wel een steeds goedkoper en beter prijskaartje aan, de vraag is of ik dat terug zou verdienen als ik toch wil verhuizen, misschien stopcontact zonnepanelen die tijdens het afnemen van stroom, echter kan dat op maximaal 2 groepen. Het niet terugleveren moet dan iedere keer de stekker(s) uit het stopcontact gehaald worden om te voorkomen dat ik teruglever kosten moet betalen en er dan helemaal niets mee opschiet.   Als ik in een sociale huurwoning naar mijn zin zou wonen, dan wist ik het wel, al zou het in stapjes moeten, het verdient zich dan zelf wel terug, maar waar ik nu woon lukt dat niet.   Soms zit in er wel eens aan te denken hoe met zon een airco te kunnen laten draaien, of juist te verwarmen bij voldoende licht en terwijl het nog aan de koude kant in de avond en nacht is. Of op een of andere manier de centrale verwarming via een radiator in de huiskamer te verwarmen, want koelen wordt wat lastig via een radiator.   Ik heb ooi op YouTube een filmpje gezien dat iemand blokjes bier aan elkaar had gemaakt waarbij de krommingen leidingen waren, dat zat in een zwart gespoten/geschilderde bak met dubbelglas ervoor. Door lucht van binnen, meestal zo laag mogelijk naar de bak buiten te laten stromen waar de zon op scheen, ook in de winter, werden via ventilatoren via heel kleine zonnepaneeltjes de lucht verwarmd door de bak vervoerd en via de iets hogere kant weer naar binnen geblazen, dat vond ik toch wel een leuke creatieve manier en handige oplossing om de energie voor het verwarmen van de woning laag te houden.   Maar ja, bij een huurwoning is het vrijwel altijd een drama waarbij je afhankelijk van de verhuurder bent.
    • Ik zie dat de Rigol  via het network in een Browser kan draaien, top.
    • wow, bedankt voor alle info.   Een hoop om te verwerken omdat het spectrum zo groot is.   Ik ervaar zelf windows als steeds minder prettig OS, maar kan er dus niet omheen. De oozaak van de onprettigheid kan ik niet echt aanwijzen, maar lijkt een beetje op het verleze van de controle.   Ik wil dus vooral de software van de audio analyser QA403 op de pc draaien. Is er een mogelijkheid om de hdmi output van een Sigol occiloskoop op de desktop binnen te halen? Dus hdmi als import op een windows. Er zijn monitoren met picture by picture, maar dat bedoel ik niet.   @Tonskidutch, werk jij met dockers op je Qnap?
  • Nieuwe aanmaken...