Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.930 onderwerpen in dit forum

1. POL 020 TVN2 16 OOST

• 0 reacties
    • 731 weergaven
  2. Service1

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. TV 2 NORWAY

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. IHA AFGHANISTAN

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  5. SATLINK 10 EAST

• 0 reacties
    • 873 weergaven
  6. TX2 CCTV TSA 30 WEST

• 0 reacties
    • 545 weergaven
  7. MSNBC 15 WEST

• 0 reacties
    • 742 weergaven
  8. CHANNEL 2

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. teleport koeln 8 west

• 0 reacties
    • 529 weergaven
  10. 16 oost ntv rus 2

• 0 reacties
    • 310 weergaven
  11. Verkiezingen Duitsland

• 0 reacties
    • 461 weergaven
  12. Herdenking space shuttle

• 0 reacties
    • 482 weergaven
  13. Windhoos in Hasselt

• 0 reacties
    • 812 weergaven
  14. NTV RUS 5

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  15. POL 020 TVN NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 398 weergaven
  16. SERVICE 1 NTV ANKARA

• 0 reacties
    • 843 weergaven
  17. APTN ADHOC CHA NIEUWS

• 0 reacties
    • 564 weergaven
  18. USA 5221201 16 OOST

• 0 reacties
    • 598 weergaven
  19. POZNAN TVN24

• 0 reacties
    • 926 weergaven
  20. SPEL FEED 16 OOST

• 0 reacties
    • 404 weergaven

• Twee verschillende Caroline's: 1966, ruim voor de MAO en 1968, erna: Caroline International. De laatste opname dus kort voor het grote stilzwijgen toen beide schepen wegens gemaakte schulden werden "gekaapt" en naar Nederland gesleept.
    • Ik was toen 11 en kwam ermee in aanraking toen ik bij mijn tante in Rotterdam logeerde. Daar mochten mijn zussie en ik altijd naar toe in de zomervakantie. Toen al alleen met de trein. Dat was in wijk 16 vlak bij Overschie.  En daar waren 3 opgeschoten neven met brommers en daar keek ik natuurlijk enorm tegenop.  De hele dag die Engelse zeezenders, later Veronica. En ik nam dan mijn zelfgemaakte Philips bouwdoos EE radiootje op een plankie mee.  En man…..dat ding knalde Veronica eruit die in Deventer veel te zwak was. Vond ik geweldig. Luisteren tot de batterijen leeg waren.  We gingen ook vaak naar het strand van Scheveningen en dat plankje moest mee natuurlijk. Leuke tijd en wat een plezier en nu herinneringen. 👀😂🥹  
    • Toen commerciële radio in NL werd toegestaan is er een tijdje een station met geclausuleerd Nederlandse muziek op FM geweest onder de naam Radio Noordzee ( Nationaal). Dus nieuw is het niet. Dat station was in handen van John de Mol sr,  die ook RNI Nederlandstalig bestierde.
    • Luxemburg zond gericht uit in de avond via ionosfeer reflectie. In de UK en Zweden kon ik Luxemburg in de jaren 60 en 70 stabiel ontvangen,  maar in Nederland ontving je de grondgolf net als overdag met 600kw ook in de avond de grondgolf en de luchtgolf met 1200kw , dan ontstond er interferentie en fading. Op de korte golf had je daar in de avond op 6090khz juist geen last van, stabiele ontvangst. Een van mijn grootvaders vertelde me ooit dat in de jaren 30 de Nederlandse uitzendingen van Luxemburg in de avond uitstekend te ontvangen waren, maar dat was op de lange golf. De 208 middengolf kwam pas in de jaren 50
    • https://www.hln.be/het-leukste-van-het-web/koppel-vliegt-veertien-uur-voor-huwelijksfeest-maar-blijkt-niet-uitgenodigd-we-hebben-ons-de-hele-tijd-verstopt-voor-het-bruidspaar~aa651e5b L😆L
  • Nieuwe aanmaken...