Ga naar inhoud


Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


85776 topics in dit forum

  1. Wie weet waar de ESPN feeds zijn

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  2. Belgie -Slovakije

    • 0 reacties
    • 934 weergaven
  3. nos feeds

    • 0 reacties
    • 893 weergaven
  4. schaars geklede Dame op Zo-Zap ?

    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  5. wk ijshockey in eindhoven

    • 2 reacties
    • 3.6k weergaven
  6. Sparta - Ajax?

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  7. nog meer paarden races??

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  8. voetbal

    • 0 reacties
    • 3.3k weergaven
  9. Feeds voor cnn

    • 1 reactie
    • 3k weergaven
  10. lommel-brugge

    • 2 reacties
    • 3.5k weergaven
  11. Feeds

    • 1 reactie
    • 3.6k weergaven
  12. wtc -ny

    • 0 reacties
    • 2.8k weergaven
  13. sky

    • 1 reactie
    • 2.8k weergaven
  14. Espn feeds op 43graden west

    • 1 reactie
    • 2.8k weergaven
  15. Ajax-Graafschap/Feijenoord-AZ

    • 2 reacties
    • 2.3k weergaven
  16. voetbal

    • 2 reacties
    • 3k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.6k weergaven
  17. Vitesse - Twente

    • 0 reacties
    • 2.7k weergaven
  18. Telstar 11 vliegtuigfeeds Balkan

    • 4 reacties
    • 3.6k weergaven
  19. Feeds Paralympic Salt lake

    • 0 reacties
    • 1.7k weergaven


  • Berichten

    • Wat wil ik zien? Een breed scala van FTA zenders. Heb een aantal jaren geleden kabeltv opgezegd. Ik was het beu om maandelijks zowat €30 neer te leggen. En dan om de haverklap naar reclame te moeten zien. Nu ga je waarschijnlijk zeggen of schrijven dat die FTA ook reclame uitzend. 100% waar. Maar daar hoef ik geen geld voor te betalen.
    • Is deze: https://kablradio.com
    • Ik las inmiddels gisteren dat 59% van de klanten van Ziggo een NEXT of NEXT-mini heeft, maar die ontvangers alles via hun cloud laat lopen als er opgenomen wordt. Het overige deel heeft een Humax ontvanger waarbij het interactieve ontbreekt en geen UHD-TV/4K ondersteunt, of een CI+ module rechtstreeks in de TV om via DVB-C te kunnen ontvangen.   Ook lees ik dat Ziggo veel klanten kwijt is, zo'n 900.000 en er een kleine 100.000 erbij gekregen heeft. Een deel is op glasvezel over gestapt, een ander deel zijn jaarlijkse overstappers.   Nu gaan ze bij NEXT en NEXT-mini gebruikers bij opgenomen programma's uit de cloud verplicht uiterlijk een minuut reklame toevoegen die niet door te spoelen is, daarnaast gaan op 1 juli de de tarieven weer omhoog.   Ik vraag mij af hoe lang DVB-C zenders FTA dan wel gecodeerd nog doorgegeven zullen worden nu ze al op 59% NEXT(-mini) gebruikers zitten en gaan werken om het netwerk naar Docis 4 te tillen.   Wat Docis precies is naast software is mij niet duidelijk, wel dat het om een upgrade van het netwerk van Ziggo gaat.   De snelheid die ik nu nog via een actie heb lopen loopt over anderhalve maand af, 1000 down en 100 up was goedkoper i.v.m. langzamere abonnementen, dus ga ik of zakken, of naar een lager en dan goedkoper abonnement dan als ik blijf zitten op de snelheid die ik nu voor een jaar nog heb.   Kom ik terug op DVB-C, hoe lang zou het nog duren voor het verdwijnt, ik gok dat het nog geen 5 jaar meer zal duren, andere aanbieders hebben de diverse beperkingen al. Ziggo is er op in aan het zetten, en dan nog met extra reclame, zullen de SD zenders die FTA doorgeven worden na veel zenders in HD gecodeerd nog blijven werken? Ik gok dat ze klanten per TV tuner willen laten betalen, maar hoe zit dat als je een app in een aantal TV's plaatst?   Als ik naar een internet only overstap, zijn de DVB-C ontvangers dan nog wel te gebruiken?   Zijn er radiozenders via DVB-C zonder smartcard te ontvangen?    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...