Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.990 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 4,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 4,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 911 weergaven
    • Sat4all vriend

Kerstmis in Bethlehem

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

De "Gouden Loeki" in Amsterdam

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Basketbal BAL-LEV

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Pizzeria ontploft in Marcinelle (België)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 3,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Nelson Mandela overleden. 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  1. Test

• 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,7k weergaven

• Ik krijg net een bericht uit Engeland over mijn latency opmerking: Exact bij de laatste piep van het nieuwsbericht is het hele uur op de DCF atoomtijd. de DAB loopt daar ook al 7 seconden achterop.
    • Inderdaad, de zendbuizen liggen niet meer op voorraad. Ik denk dat het een goed idee zou zijn om de zender als heritage te behouden en net zoals Grimeton in Zweden een paar keer per jaar met een speciale gelegenheid een korte uitzending te doen. Uiteraard heb je dan het probleem wie de onderhoudskosten gaat betalen. Het aantal liefhebbers van zulke techniek is beperkt en je moet net zoals de Zweden het geluk hebben dat tenminste een groot deel van de kosten worden gedragen door ander gebruik van de installatie zoals de zendmasten.
    • Over herinneringen gesproken: Vroeger had je bij ons wat we noemden "grofvuil". Dan kon je de hele huisraad aan de kant van de weg zetten en kwam de kraakwagen waar alles in gegooid werd. We gingen altijd op de fiets langs de straten op zoek naar elektronica. Oude TV's voor onderdelen maar er stonden ook oude radio's bij. Van die oude apparaten herinner ik mij die glazen zenderschaal met de AM zender locaties in Europa erop! De naam Droitwich en Beromünster zijn me daarvan bijgebleven. Er was ook eens een radio waar binnenin de ferrietstaaf draaibaar was via een knop aan de zijkant. Het werd allemaal zo in de pers geknald en krak of boem!
    • huh 4 downloads en ernaast 3 (iets essentieels vergeten dus)   er is nu ook versie 1.40   en vuplus support kennen jullie! groeten.
    • Integendeel! Er zijn voor die zender helemaal geen onderdelen meer te krijgen! 
  • Nieuwe aanmaken...