Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.993 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Voetbal : Standard - RJ Reykjavik

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 631 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 653 weergaven
    • Sat4all vriend

De troonswissel in België

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 4,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Tour de France 2013

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 11,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 837 weergaven
    • 0 reacties
    • 457 weergaven
  1. Golf

• 2 reacties
    • 919 weergaven
    • Sat4all vriend

Snooker : Rotterdam Open (HD)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 743 weergaven
  2. Opera

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 861 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven

• Euuhhh, Dus de wetgever bepaald dat de werkgever 2 cent mag gaan betalen. Cees merkte het al eerder op dat is geld van een ander weggeven en alleen via belastingen kan de werkgever daar een deel van terug halen. Dat is dus hetzelfde als tegen de winkels zeggen dat ze meer mogen gaan berekenen ivm. de gestegen brandstofkosten, dus winkel blij met extra inkomsten maar de overheid bepaald daarmee wel dat jij dan meer mag gaan betalen. Maar dan nog stel dat je 375km per week maakt en je auto verbruikt gemiddeld 1 op 15 dan verbruik je 25 liter en met de gestegen kosten betaal je daar zo'n 8,25 extra voor, je krijgt 2 cent extra dus 7,50 en je komt zelf nog steeds 75 cent tekort op alleen nog maar de gestegen brandstofprijs te compenseren. Pas als je auto gemiddeld 1 op 17 rijdt of zuiniger dan ben je voordeliger uit, maar dat halen veel middenklasser niet, dan kom je toch uit bij de compacte modellen of hybride modellen.
    • Ben het vaak niet eens met dit kabinet, maar het siert ze dat er gepoogd wordt om de mensen op de juiste manier te compenseren voor de hoge brandstofprijzen.   Wel vind ik dat de nadruk van de overige compensaties ligt opde transitie naar electrisch rijden. Maar dat is nu eenmaal een stokpaardje van D66   Wat voor Jan met de Pet t interessantste is, is de verhoging van de reiskostenvergoeding via de werkgever. Dit is 2 cent per km extra maar op maandbasis wel meer dan 17 ct de liter. Hier heeft werkend Nederland tenminste wat aan.   Wat me wel zorgen baart is dat je voor deze compensatie afhankelijk bent van je werkgever. Wanneer deze er niks mee doet vis je alsnog achter t net.
    • Dit doet mij denken aan een eerdere migratie van Sat4all. Toen werd geprobeerd de oude looks zo goed en zo kwaad mogelijk te benaderen met de nieuwe software. En dat is (naar mijn persoonlijke mening) zeer goed gelukt. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe software eruit gaat zien. Vast veel succes gewenst met deze monsterklus!!
    • In de gemeente in Drenthe waar ik woon gaat het contact heel snel en soepel.
  • Nieuwe aanmaken...