Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

1. 24.5 w ITN2 (newsnet)

• 0 reacties
    • 417 weergaven
    • 0 reacties
    • 535 weergaven
    • 0 reacties
    • 278 weergaven
  2. Antena3 reportster

• 0 reacties
    • 990 weergaven
    • 3 reacties
    • 726 weergaven
    • 0 reacties
    • 569 weergaven
  3. RTL-z reporter

• 0 reacties
    • 671 weergaven
    • 0 reacties
    • 518 weergaven
  4. Kaart Mdr

• 0 reacties
    • 371 weergaven
  5. Dancing on ice

• 0 reacties
    • 641 weergaven
  6. Basketbal Fcb - Ucm

• 0 reacties
    • 929 weergaven
    • 0 reacties
    • 717 weergaven
    • 0 reacties
    • 550 weergaven
  7. Voetbal

• 0 reacties
    • 491 weergaven
  8. Voetbal FAL - CEL

• 0 reacties
    • 489 weergaven
  9. HD voetba srfc - om

• 0 reacties
    • 441 weergaven
    • 8 reacties
    • 596 weergaven
  10. Vechtsport Rusland

• 0 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 0 reacties
    • 784 weergaven

• Misschien kan Sprietje deze ook even nalopen en opnieuw africhten. 
    • De gele noemen ze Champion Yellow en is de kleur waar de auto standaard mee geleverd wordt (alle andere kleuren zijn tegen meerprijs) en die kleur geeft wel het nodige bekijks. Naast het flinke prijsverschil (werd mede veroorzaakt doordat de gele een BTW auto is) had de blauwe 125 PK terwijl de gele standaard is uitgerust met 140 PK. In combinatie met de andere uitlaat (tot 20% meer vermogen) en wat filter aanpassingen waardoor de auto meer lucht krijgt (nog een keer zo'n 5% extra vermogen) zou de gele rond de 180 PK zitten en zou hij ook nog een chiptuning krijgen (heeft hij dus niet gehad) dan zou het vermogen boven de 200PK uitkomen en dat voor een auto van 940 Kg. Vandaar dat mijn zoon het ook een raket op wielen noemt. (op een stuk van 600m trek je op van 0 tot een eind boven de 130)  In de praktijk merk je niet veel van al dat vermogen naast dat hij lekker soepel meekomt en wil je even iemand snel inhalen dan ben je er ook zo langs, alleen als je dat veel gebruikt dan zie je dat ook terug in het verbruik. Maar de gele kleur heeft ook aan ander voordeel nl. op een parkeerplaats hoef je niet lang te zoeken tussen al die zwarte en grijze auto's. Ben tot nu toe alleen nog maar dezelfde gele tegengekomen en in Duitsland een mini Cooper Countryman met vrijwel dezelfde gele kleur (noemen ze dan Sunny Yellow)   Toen we de verkoper vroegen naar de ervaringen van deze auto was zijn reactie "je kunt sacherijnig in deze auto stappen maar je komt er altijd met een glimlach uit" en moet zeggen dat hij er niet echt veel naast zat want het is zeker geen straf om er mee te moeten rijden, alleen als de kinderen er zijn dan maak je geen schijn van kans om zelf te kunnen rijden. 😁
    • Goedendag mede forum leden. Ik hen mijn probleem opgelost door een Amiko HD 8265+ combo - satelliet & kabel T2 ontvanger te kopen. Misschien niet een top merk maar voor mij meer als voldoende. Mijn oude satelliet ontvanger was gewoon HD en aangezien mijn Humax recorder ook keuren vertoonde en ook een HD recorder is slaat deze recorder 2 vliegen in 1 klap. Ik kan met de Amiko HD 8265+ tegelijk opnemen met satelliet zenders en Ziggo zenders. Ik kijk alleen Free to Air satelliet en mijn oude ziggo kaart werd geaccepteerd door de Amiko HD 8265+ Heb alleen geen HD bij de RTL zenders , gebruik ik de nieuwe kaart van de televisie en druk ik die in de Amiko HD 8265+ dan zijn de RTL zenders ook HD. Wat betreft de ziggo instelling kan ik diverse zenders tegelijk opnemen. Ik ben tot nu toe dik tevreden over de Amiko HD 8265+ en dik tevreden over jullie hulp.
    • Ik vind die gele mooier ook al heb ik nu een blauwe.
  • Nieuwe aanmaken...