Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 404 weergaven
    • 0 reacties
    • 404 weergaven
    • 4 reacties
    • 682 weergaven
    • 1 reactie
    • 471 weergaven
    • 0 reacties
    • 592 weergaven
    • 1 reactie
    • 629 weergaven
  1. [08ºW] Testkaart

• 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 3 reacties
    • 539 weergaven
    • 1 reactie
    • 295 weergaven
    • 0 reacties
    • 334 weergaven
    • 1 reactie
    • 320 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
    • 0 reacties
    • 493 weergaven
    • 2 reacties
    • 530 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Inrijpoortje in tuin

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 644 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 1 reactie
    • 531 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Eucharistieviering uit Belgie

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 477 weergaven
    • 1 reactie
    • 491 weergaven

• De achteras blokkeerde door het terugwinnen van elektrische energie. Had niks met de versnellingsbak te maken.
    • Heb je ook crashfiles of logfiles op de harddisk staan? dus /hdd of media/hdd dat is de namelijk de plek waar ze weggeschreven worden, uit je vraag.   Je kan ook loggen standaard inschakelen. Maar afhankelijk van de plugins (benoem ze) en of die recent geupdate zijn kunnen we eigenlijk meer zeggen. Er waren enkele plugins die een memory leak met zich brachten hetgeen hersteld is... De herstelde en geactualiseerde steen in feed+.  
    • denk niet maar wel gritplaatsen maar hij startte zowiezo al achteraan
    • Als dat zo is en er moet een nieuwe versnellingsbak in, dan zijn dat dan ook nog eens strafpunten?
    • Sinds vorig jaar heb ik een lastig probleem met mijn Duo4K. Op sommige momenten loopt die compleet vast. Standaard staat op het LCD scherm in standby een klok en de metingen van mijn Netatmo weerstation. Als hij vastloopt is het scherm zwart of volledig wit. Wat me al vaker is opgevallen is dat dit altijd gebeurt als hij een opname gaat starten of vlak erna. Even zonder stroom zetten en rebooten lost het altijd op. Op een keer na, dan moest ik hem nogmaals stroomloos maken. Verder is er geen lijn in te trekken. Het gebeurt alle 1,5 à 2 maanden. Als hij werkt gaat alles smooth en zonder haperen.    Ik meen me te herinneren dat zo'n box logs kan wegschrijven en dat je daar meer kan uithalen.  Weet iemand waar hij deze logs neerzet?   Hij draait de laatste nieuwe versie van VTI
  • Nieuwe aanmaken...