Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7.405 onderwerpen in dit forum

1. seca2 terug

• 9 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. Dolby Digital

• 7 reacties
    • 1k weergaven
  3. taq 1-10 ???

• 6 reacties
    • 964 weergaven
  4. EMU gelijk aan Tita of X-cam ???????

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. Symbolrate

• 7 reacties
    • 955 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  6. nieuwe eeprom maken

• 1 reactie
    • 486 weergaven
    • Sat4all vriend

twin lnb`s

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. Card-Sharing??

• 1 reactie
    • 649 weergaven
    • 9 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. hispasat

• 1 reactie
    • 876 weergaven
  9. Philips doorlussen

• 2 reacties
    • 686 weergaven
  10. multivision weg

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  11. funcard kan niet gelezen worden

• 0 reacties
    • 405 weergaven
  12. Thor + Kiosk Ph 6072

• 3 reacties
    • 686 weergaven
    • 1 reactie
    • 639 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. Meer dan 10 geluidskanalen

• 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 591 weergaven

• Niet aan beginnen dus... 
    • CeesV, heb vandaag de log bekeken , daar zie ik dat card niet geactiveert word dan wel herkend word. Card met chip naar beneden in bovenste sleuf gestoken en zie in de de log dat er meer verschijnt over de card zelf. Morgen, zaterdag ga ik een heractivatie wederom proberen na een dikke 3/4 jaar.    Groet Daf_driver
    • De verkoop maakt deel uit van het project "Enavant", dat gericht is op het behalen van de financiële doelstellingen. De afstoting van drie radiostations sluit met name aan bij de fundamentele doelstelling om lineaire media te verminderen. De verkoop zal leiden tot besparingen in zowel de exploitatie als de distributie. De omroep verwacht tegen 2029 ongeveer 270 miljoen Zwitserse frank te besparen.   De eerste geïnteresseerde partij dient zich al aan.    Bespoke Media Group exploiteert sinds 2016 de Zwitserse zender James FM en staat nu op het punt een nieuwe aanvraag in te dienen voor de overname van Radio Swiss Pop .     Iedereen die geïnteresseerd is in de aankoop van een muziekradiostation krijgt binnenkort de kans. De Zwitserse omroep SRG SSR is van plan Radio Swiss Pop , Swiss Classic en Swiss Jazz te verkopen – allemaal bekend om hun gratis satellietuitzendingen op de Eutelsat Hot Bird 13°E-satelliet . De publieke omroep kondigt eind september een aanbesteding aan.   bron: https://persoenlich.com/medien/swiss-pop-classic-und-jazz-stehen-zum-verkauf  
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Türksat 3A - 42°Oost: 11.012 H 3/4 30.000 DVB-S2/8PSK nieuw TNT music Türksat 6A - 42°Oost: 11.727 V 3/4 27.500 DVB-S2/8PSK nieuw TNT music
    • Ik doe beroepsmatig niks met audio, video, broadcasting enz. Ik ontvang hobbymatig satellietradio en -TV.   Treinkaartje of parkeerkosten zijn niet de belemmering om te gaan, daar heb je mij niet over gehoord, maar of het niet te proffesioneel en te ingewikkeld is voor een eenvoudige hobbyist.   Als het er niet beroepsmatig mee bezig ben en er nog nooit geweest bent, is het ook lastig te bepalen wat interessant is, heel veel dus of het is technisch te ingewikkeld.   Misschien volgend jaar toch maar eens een keer gaan kijken.
  • Nieuwe aanmaken...