Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7401 topics in dit forum

  1. vastlopende seca doos 1 2

    • 23 reacties
    • 4.8k weergaven
  2. Decmate 1.07 kanaleneditor Philips is uit

    • 8 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. DSX6073

    • 1 reactie
    • 713 weergaven
  4. F1

    • 1 reactie
    • 796 weergaven
  5. Mediabox etc

    • 0 reacties
    • 924 weergaven
  6. code

    • 2 reacties
    • 786 weergaven
  7. nieuw Engels philipsforums

    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. Problemen op Duck?

    • 3 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  9. Nieuwe update ChannelEditor komt eraan...

    • 0 reacties
    • 2.5k weergaven
  10. 5816 flashen

    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  11. philips kanalen inladen met disque

    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  12. dsx-6073

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  13. Philips 5816 /A23 flashen

    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  14. Regiovrij

    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  15. Philips 5816 /A23 fout na flashen

    • 4 reacties
    • 1.9k weergaven
  16. philips mediabox

    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  17. resetten DST 5816

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven


  • Berichten

    • Deze zijn al méér dan 20 jaar oud , maar .... 't is niet grappig 😵😁 __________ 01 Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten , is niet grappig... 02 Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt , is niet grappig... 03 Even iets kortsluiten met een elektricien , is niet grappig... 04 Een sluipschutter die tegen zijn vrouw zegt: 'ik heb je gemist vandaag , schat' , is niet grappig... 05 Een blondje in een SMART , is niet grappig... 06 Voor een dichte deur staan van de open dag van een gesloten inrichting , is niet grappig... 07 Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken , is niet grappig... 08 De cursus lassen voor beginners die is afgelast , is niet grappig... 09 Een restaurant voor het gerecht slepen , is niet grappig... 10 Een verdachte die niet zit en terecht staat , is niet grappig... 11 Aan een schaap dat aan de bar zit vragen of hij lam is , is niet grappig... 12 Aan een homo vragen of hij het kontje van het brood wil , is niet grappig... 13 Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte , is niet grappig... 14 Een homo die nog maagd is anaalfabeet noemen , is niet grappig... 15 Een gospelkoor dat voor het zingen de kerk uitgaat , is niet grappig... 16 Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje , is niet grappig... 17 Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat 'ie is , is niet grappig... 18 Gehecht zijn aan je litteken , is niet grappig... 19 Een schizofreen die een eenmanszaak wil beginnen , is niet grappig... 20 Een bamihap uit de Chinese muur proberen te halen , is niet grappig... 21 Een brandbrief met een watermerk , is niet grappig... 22 Inwoners van Litouwen Lee Towers noemen , is niet grappig... 23 Kuip-stoeltjes in de Arena zijn niet grappig... 24 Een bij-gelovige imker , is niet grappig... 25 Een groep voetbalsupporters in een trein rijtuig noemen , is niet grappig... 26 In Oss vragen waar die tovenaar woont , is niet grappig... 27 Honing met een bij-smaak , is niet grappig... 28 Een homoclub die 'n mAnusje van alles zoekt , is niet grappig... 29 Een glazenwasser die ladderzat is , is niet grappig... 30 Een carrossier die in een deuk ligt , is niet grappig. __________
    • In de VS denken ze er toch iets anders over.  Daar wordt AM gewaardeerd en willen ze zelfs regulatie doorvoeren om AM ontvangst verplicht te maken in nieuwe auto's      Ik ben ook van mening en dat heb ik al eens eerder geschreven dat elk land in europa ten minste 1 hoogvermogen informatie zender op de AM/MG moet houden.   DAB+ is sowieso waardeloos, dan kun je niet eens serieus nemen met hun sync probleempjes. Dat blijft niet werken als er ooit hier een GPS spoof komt.    
    • Ik heb het zojuist ook gelezen, wist ik niet. Maar ik denk dat het zenderpark nog wel door de staat gefinancierd wordt.
    • Ik ben de afgelopen dagen van Dubai naar Oman (Muscat)  gereden. Dat is ongeveer 400 km langs de kust door de woestijn en had geen uitval van mijn lievelingszender: 960KABL.  Ik stream dat van mijn telefoon naar mijn autoradio via de blauwe tand. 🦷 
    • Frankrijk kan je op verre na niet vergelijken met NL of B. Landelijk op verre na geen kabel. Bovendien zijn de Fransen van nature, Franstalige zender kijkers, terwijl wij in B en NL ook veel buitenlandse zenders smaken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...