Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6.845 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Boomerang ook in Nederland op TV 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

DrDish on TV Weekend

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 2,1k weergaven
  1. EU: internet valt uiteen door houding VS

• 9 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 19 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 15 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 140 reacties
    • 28,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,1k weergaven
  2. HDTV via kabel realiteit?

• 10 reacties
    • 2,3k weergaven
  3. Christelijke nederlandse zender op kabel

• 5 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 13 reacties
    • 2k weergaven
    • 36 reacties
    • 4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 16 reacties
    • 3,5k weergaven
  4. NPS waarschijnlijk toch in 2008 weg

• 8 reacties
    • 965 weergaven
    • 19 reacties
    • 2,6k weergaven
  5. VTM nu ook op Belgacom TV

• 12 reacties
    • 3k weergaven

• Hallo, Ik krijg maar geen toegang via Total Commander op een nieuwe laptop Windows 11 pro. Zit in hetzelfde bekabeld netwerk als de laptop Windows versie 10 home. Geef ik anderzijds het ip adres in de browser is heb ik meteen wat ik wil zien in Webif. Ik zie in Total Commander ook de maps met de namen van de VU+ ( sen ) staan maar krijg steeds een foutmelding als ik deze aanklik. " Geen toegang tot ( naam toestel ). En deze tekst erbij  " controleer de spelling van de naam. Er is anders een probleem met het netwerk. Klik op problemen vaststellen. ALs u wil vaststellen en oplossen. Krijg ik iets te zien dat me laat vermoeden dat er meerdere personen dit probleem hebben maar er is geen oplossing. Openpli 9.0 op de ontvangers. Daar de ontvangers eigenlijk alleen nog dienst doen als opslag is er geen update nodig.  Hoe kan ik dit probleem oplossen?   Alvast bedankt
    • Ik gebruik heel veel producten met stalen ingrediënten of componenten. De kwestie is niet alleen nationaal, maar internationaal en dan is er een oneerlijke prijs voor dat stroomtarief. De industrie krijgt het goedkoper dan den burger... Ook betaald de burger nog eens voor stroom terugleveren aan het net. Zetten we een paar kerncentrales in datzelfde net dan wordt de congestie alleen maar groter en de capaciteitsproblemen volgen in die netwerken ook.   Mijn reactie gold @Con z'n klapstuk verhaal over windparken dat nog ongenuanceerder is dan menigeen erover weet dan Lidewij de Vos en dan ook nog de foutieve benaming van kleine kerncentrales gebruikt.    Met extra stroomcentrales los je de capaciteitsproblematiek in het netwerk niet op. Dat moet nu toch wel duidelijk zijn. Vroeger had een fabriek zijn eigen centrale en TATA het Hoogovens uit het verleden, vergane glorie, ook met hun kolen in de cokescentrales. Fossielvrije staalproductie is wat nodig is. Weet je geen oplossing voor het netwerk dan zet naast TATA een modulaire kleine reactor en sla de energie op in het vloeibaar gehouden staal of zout.      
    • Oké,, bedankt voor ieders reactie en dan weet ik genoeg.  
    • Beetje kort door de bocht om Tata steel een vervuiler te noemen. Op ben jij geen gebruiker van metalen voorwerpen of vervoer middelen? De eindverbruiker betaalt de prijs, niet de fabrikant, die belast het door in het geleverde produkt.   Windmolens bestaan alleen dankzij bedrijven als Tata steel.  
    • p.s. nog even het menu punt waar je moet kijken     staat bij mij ook uit wil ik delen moeten beiden aan
  • Nieuwe aanmaken...