Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6.819 onderwerpen in dit forum

1. DSL-TV 1 2

• 17 reacties
    • 2,8k weergaven
  2. Raar bericht op de franse canal plussen!!!

• 10 reacties
    • 2,3k weergaven
  3. Veronica(vernieuwd)

• 7 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 955 weergaven
    • 42 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,2k weergaven
    • Sat4all vriend

'UPC wil Canal Plus' 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 34 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 19 reacties
    • 2,2k weergaven
  4. Welcome Back Sat4all :)

• 2 reacties
    • 988 weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  5. DTS op Sirius

• 1 reactie
    • 902 weergaven
  6. Vanaf 14 April stream naar Irdeto2

• 9 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Vanaf 7 April ORF op CryptoWorks

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. 2003 jaar van bestrijding PIRATERIJ 1 2

• 23 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 768 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,5k weergaven
  8. Deltakaart(irdeto)

• 0 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. Experimenteren op C-Band

• 0 reacties
    • 725 weergaven
  10. BFBS nu FTA

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. Komt er dit Jaar weer en Sat4all dag

• 0 reacties
    • 804 weergaven

• Op het nippertje ging het inderdaad mis. Volgens mij had alleen Max last van de dubbele gele vlag. Goed dat hij zich aan de regels hield, scheelt wellicht strafpunten.  
    • Ik las een paar eerdere berichten van je terug, je hebt al ruime ervaring met linux zo te zien maar waarom dan toch : Mijn ervaring is anders, gelukkig, er moet wel een wil zijn natuurlijk 😆 En daar bij, de nieuwere windows is qua bediening voor mijn juist lastig. ( wie verzint zoiets en denkt dat het handig is !/?  )
    • De inschatting was een 3e plaats op de startgrid, maar een gele vlag voorkwam dat.
    • Naar wat ik hoor wordt linux-mint gebruikt als alternatief voor (linux argwanende) (ex) windows gebruikers. Dat is ook weer een debian variant. Hier gebruiken we hoofdzakelijk debian en ubuntu. Het maakt in praktijk weinig uit, alles werkt gewoon, voor www en e-mail, tekstverwerking, rekenblad. Maar er zijn (helaas) nog wat windows programma's die nog niet beschikbaar zijn op linux, daarom heb ik een windows XP computer er bij, nu zo'n 25 jaar trouwe dienst, de "harde schijf", nu SSD kopieer (1:1) en vernieuw ik zo af en toe. Windows programma's kreeg ik wel eens aan de gang met wine op linux, maar nu al een tijd niet meer geprobeerd of gebruikt en in mijn beperkte ervaring ging de bediening een beetje stroperig. Dit is een handige site voor alternatieven : https://alternativeto.net  ( maar niet compleet,uiteraard )   Voor de basisfuncties is linux geschikt voor een ieder, koudwatervrees niet nodig. O ja, bij het herinstalleren van welke computer dan ook, ik leg de oude schijf weg, een lege er in, naderhand de gegevens van de vorige schijf  kopiëren.
  • Nieuwe aanmaken...