Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.971 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 954 weergaven
    • 19 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 10 reacties
    • 10,9k weergaven
  1. gSUB v.0.62-Final

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Couldn't open conf file to write melding

• 0 reacties
    • 618 weergaven
  3. Dreambox Control Center v2.71

• 9 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 924 weergaven
  4. de service kan niet worden gedecodeerd

• 3 reacties
    • 971 weergaven
    • 1 reactie
    • 739 weergaven
    • 2 reacties
    • 787 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 723 weergaven
  5. MX10_GEM3 4:3

• 4 reacties
    • 675 weergaven
    • 1 reactie
    • 718 weergaven
    • 15 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. MX10_GEM1_gray

• 13 reacties
    • 1,9k weergaven
  7. DreamSet - 1.64 (last update 25/02/2006 )

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  8. Slechte ontvangst dream 7020s

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 652 weergaven
    • 0 reacties
    • 843 weergaven

• Oeps, wat is het dan echt? 😁
    • Belgische app itsme  https://www.hln.be/binnenland/zo-misbruiken-oplichters-itsme-om-je-in-de-val-te-lokken-banken-waarschuwen-en-geven-tips~a867472d Ik heb die zelfs niet , ook geen thuisbankieren !!
    • Vroeger toen ik thuis voor de 1ste keer over een bruggetje bij ons in de hof wou rijden , ipv erover , reed ik er gewoon naast , recht in de gracht !! 🫣 Ik was 6 jaar !! Gelukkig was die gracht droog , de vader van mijn buurman heeft mij geholpen , plakker op de wonde boven mijn rechteroog , fietsbel geraakt , ik ben er nog !! 😬    
    • Hola , een nog jonge Trust of een van jouw kids ??   Begin jaren 80 , BMX crossfiets , daar droomde ik van , nooit een gehad !! 😭 Ik ben er nog steeds !! 😬
    • Het bedrijf is van plan om aan het einde van het jaar kanalen zoals Club MTV, MTV 80's, MTV 90's, MTV 00's, MTV Hits en MTV Live te sluiten. De informatie werd vorige week voor het eerst gemeld door het portaal Živé.sk. Lange tijd wilde geen enkel bedrijf commentaar geven op deze intenties en de liquidatie van de genoemde zenders bevestigen. Nu is het duidelijk dat alle zes de genoemde MTV-zenders zullen stoppen, niet alleen op de Tsjechische en Slowaakse markt, maar ook in andere landen waar ze aan kijkers worden aangeboden. Alleen het hoofdprogramma MTV Europe blijft onder het MTV-merk, dat een minimum aan zendtijd aan muziek besteedt en zich daarentegen richt op diverse realityshows.
  • Nieuwe aanmaken...