Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. streaming dreambox (vls/vlc/wingrab?)

• 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. Gebruikersdag 7- 11- 2004- Waar ?

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 860 weergaven
  3. Pure-ftpd voor dreambox

• 11 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 22 reacties
    • 2,6k weergaven
  4. CF + HDD

• 6 reacties
    • 906 weergaven
  5. Sf 1.08.2 beta

• 0 reacties
    • 711 weergaven
    • 6 reacties
    • 949 weergaven
    • 4 reacties
    • 701 weergaven
  6. frontprocessorupdate ??? 1 2

• 16 reacties
    • 2,8k weergaven
  7. image uploaden naar 5620

• 3 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 950 weergaven
  8. enigma dreambox algemeen

• 1 reactie
    • 763 weergaven
    • 17 reacties
    • 2,1k weergaven
  9. Van standy aanzetten, maar toch niet aan???

• 4 reacties
    • 456 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. Benamingen in settingslijsten

• 0 reacties
    • 392 weergaven
  11. Settings update 05/09/04

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  12. PLi® 1208 image gereed :-) 1 2 3 4 5

• 66 reacties
    • 10,6k weergaven
  13. ruDream 108.1 31.08.2004 1 2 3

• 44 reacties
    • 8,7k weergaven

• dit is maar een voorbeeld van de vele => woongroep voor ouderen https://www.lvgo.nl/ of deze https://www.eigenhuis.nl/situatie-verandert/langer-zelfstandig-wonen/naar-een-andere-woning/woonvormen-voor-senioren   allemaal al decennia lang bekend en uit Denemarken ,Noorwegen  en Zweden komen overwaaien als architect was ik bij zo'n verbouwing voor een woongroep nauw betrokken, is best een mooi alternatief voor de bejaardentehuizen van vroeger en de bewoners zijn doorsnee actiever en gezonder dan menig ouwe stakker 
    • Ah, meer relevante informatie. ,Je kaart zit in een VU uno 4k.   Allereerst een vraag, heb je wel beeld op het Canaldigitaal info kanaal? In dat geval is aangetoond dar je ontvangst hebt op de Astra 3 satelliet.   Je kaart zit in de kaartlezer van je ontvanger en wordt dan gedecodeerd met behulp van software, een z.g.n. softcam. Bijvoorbeeld oscam of cccam.   De vraag is, welke versie software gebruikt je ontvanger en is die softcam gestart in je menu?
    • Voor zover ik weet heeft mijn smartcard (een losse oranje van 2013) geen geldigheidsduur. Er staat niks op de kaart zelf en ook de begeleidende brief toen ik hem toegestuurd kreeg maakt geen melding van een geldigheidsduur. Bij de instellingen bij Canal Digitaal kan ik hem alleen maar heractiveren, wat ik ondertussen al meerdere keren gedaan heb. Zonder resultaat. Misschien heeft Canal Digitaal de kaart zelf onklaar gemaakt omdat ze van de losse kaarten af willen...... Trouwens, als ik uiteindelijk een nieuwe kaart moet aanschaffen, die ongetwijfeld in een module komt, kan ik die module kwijt in mijn VU+ UNO 4K SE?
    • Bij ons in Vlaanderen noemen we dat Woonzorgcentra, bejaardenhuizen zijn echt zo jaren stillekes.   Gemiddeld blijft iemand daar nog een jaar of twee "uitbollen" - op je 67ste (tenzij zwaar behoeftig) ernaar toe gaan is een aanslag op de sociale zekerheid. Wie wil er nu 15 jaar of zo in een WZC geleefd hebben ?
    • Nou dan. Probleem opgelost
  • Nieuwe aanmaken...