Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. apache op 108.1

• 0 reacties
    • 411 weergaven
  2. VAR map

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,7k weergaven
  3. Bullz_text 0.22 menu niet weg te krijgen...

• 1 reactie
    • 483 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 13 reacties
    • 858 weergaven
    • 23 reacties
    • 2,1k weergaven
  4. pp_02092004 img

• 10 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. dreambox krijgt geen verbinding met dreamup

• 8 reacties
    • 594 weergaven
  6. DIN ingang op dreambox

• 1 reactie
    • 614 weergaven
  7. Newcamd.conf waar te vinden

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. Dreambox

• 0 reacties
    • 787 weergaven
  9. dreambox direct aansluiten op ADSL-modem 1 2 3

• 31 reacties
    • 10,7k weergaven
  10. newcamd 5.17-tng , werkt niet 1 2

• 19 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

ftp en telnet poort op dreambox verranderen

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  11. img bewerken met stick uitleg

• 0 reacties
    • 612 weergaven
  12. Dreamup onder Linux

• 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  13. DREAMBOX EN ASDL

• 2 reacties
    • 599 weergaven

• https://www.gld.nl/nieuws/8320362/megaklus-in-lochem-brug-van-1750-ton-schuift-over-twentekanaal
    • Goedendag , Heb gezocht op ontvangst vd Franse multistreamzenders. Zag dat 80 cm  schotel wel minimaal is voor goede ontvangst. Mijn vraag: omdat ik nog een visiosat bisatschotel 75 cm breed heb liggen, of deze de 10,7 dB signaal   haald vd goede ontvangst?
    • En als t aan Timmermans ligt worden deze bedrijven zwaarder belast waardoor ze nog eerder en sneller zullen vertrekken uit NL
    • Wat voor type diodes zitten in dergelijke satfinder? Schottky?
    • Voor die eerste 2 opties geldt dat het te zien valt of dat in 2030 nog altijd zo is. TV Vlaanderen en Canal Digitaal schakelen steeds meer over naar IPTV. Of Digitenne nog altijd aangeboden wordt, is ook de vraag. Het is ook een oplossing voor waar jij woont, maar voor mij niet (Zuid-West-Vlaanderen). Voor mij gaat het ook over veel meer dan die Vlaamse zenders, het is de manier waarop ik TV kijk, die zou compleet veranderen. Ik neem voortdurend op, en bekijk het wanneer het mij uitkomt. Ik houd niet van streaming, omdat ik dat niet in de hand heb (een ander bepaalt dan hoe lang ik het nog mag bekijken). Ik zie mezelf niet live TV kijken, met al die bagger van een reclame. Misschien dan maar VRT Max, VTM Go, en Play More? Maar ik vermoed dat tegen dan dat ook een betalende zaak zal zijn.     Ja, OK, VRT zal de laatste zijn waarschijnlijk. Maar stel dat je in 2029 nog altijd door de 20 euro betaalt, en er zit alleen nog maar de VRT op, dan voel je je toch wel serieus gepakt. Je kunt dan wel blijven tot de laatste dag, maar als ze het zo spelen, gaan er niet veel zijn die dat er voor over hebben.
  • Nieuwe aanmaken...