Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Dreambox start niet door na reset

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Cam kopen, waarom?

• 6 reacties
    • 1k weergaven
  3. MV B2.2 1 2

• 16 reacties
    • 2,7k weergaven
  4. Ned1/2/3, C+: Service niet gevonden, schokkerig

• 13 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Nederlandse taal op Dreambox installeren

• 3 reacties
    • 944 weergaven
    • 3 reacties
    • 539 weergaven
  6. TV Cabo

• 11 reacties
    • 1,7k weergaven
  7. schokkerige opnames met newcamd 5.11

• 2 reacties
    • 791 weergaven
  8. Dreamcast?

• 1 reactie
    • 582 weergaven
  9. dvd files afspelen op de dreambox

• 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  10. DREAMBOX KEYEDITOR

• 3 reacties
    • 885 weergaven
  11. Feeds ?

• 2 reacties
    • 694 weergaven
    • 2 reacties
    • 667 weergaven
  12. rotor draait niet meer ... door dreambox (voeding?

• 14 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 792 weergaven
  13. Undelete files op hdd

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  14. Barca tv

• 13 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  15. Code AB van de Dreambox

• 1 reactie
    • 544 weergaven

• Nou, dan zijn de regels hier totaal anders. Mijn moedertje zalige betaalde €800 p/m voor de kamer en zorg.   Het was dus geen aanslag op de sociale zorg.   Ze kon dat betalen omdat mijn vader zaliger diverse pensioenen had afgesloten.   Voor de rest namen mijn zus en mijn broer en ik lekkernijen mee uit België en Frankrijk (boudin=beuling) andoulle (weet ik geen vertaling van), en veel meer lekkers.   Maar de regels zijn in de Belgique dus beduidend anders dan in Holland.
    • http://ipadres van de box:poortnummer/status.html   Ip adres kun je van het infoscherm aflezen poortnummer is volgens mij 8081
    • Nee, de kaart heeft geen geldigheidsdatum maar de gebruiksduur wel. Een goed bijgewerkte kaart heeft een geldigheidsdatum die ongeveer 2 maanden vooruit loopt, dus nu ongeveer 22-10-2025. Regelmatig als je de ontvanger aan zet, wordt die geldigheidsdatum weer tot 2 maanden vooruit geschoven. Gebruik je de ontvanger gedurende meer dan 2 maanden niet, dan wordt er niets gedecodeerd en zul je een nieuwe activatie aan moeten vragen. Het kan zijn dat je de kaart er verkeerd om in hebt gestoken. Dan wordt de geldigheidsdatum ook niet vooruit geschoven. De geldigheidsdatum kun je via het menu bij Canal Digitaal uitlezen. Als de kaart er verkeerd in zit (meestal ondersteboven), dan is er geen geldigheidsdatum af te lezen en kan die ook niet worden bijgeschreven.
    • Hoera, oscam is weer terug! Ik dacht misschien is het een goed idee om de meest recente image te flashen en ja hoor. Alle kanalen worden weer netjes gedecodeerd.   Maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de webinterface van de UNO4K. Tonskidutch, zou je me het adres kunnen geven? Of in ieder geval wat je denkt dat het zou kunnen zijn?
    • Klopt. M'n 1e 2 kamers waren voor 60 gulden bij mensen in huis, waarbij die 2e ruime kamer ook de huur was die de mensen zelf betaalden voor de hele 2x zo grote woning maar met genoegen gewoond. En het fantastische 2e huis dichtbij centrum Groningen met 2 woonkamers, slaapkamer, keuken, badkamer, vlieringen  en tuintje kostte 120 gulden 2e helft jaren 70.  Zou er nu nog met genoegen gewoond hebben.
  • Nieuwe aanmaken...