Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Dreambox opname de mist in?

• 3 reacties
    • 832 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Dreamnetcast plugin

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. joske setting

• 4 reacties
    • 2,5k weergaven
  4. client datum

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  5. Dreambox doet niks meer! 1 2

• 17 reacties
    • 2,5k weergaven
  6. Help, Dream,box hangt na nieuwe PP

• 7 reacties
    • 864 weergaven
    • 2 reacties
    • 870 weergaven
  7. DB Toetsenbord 1 2 3

• 40 reacties
    • 5k weergaven
  8. dreambox doet niks meer 1 2 3

• 38 reacties
    • 12,3k weergaven
  9. Bullz text 1.8

• 7 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. zappen via ethernet

• 1 reactie
    • 607 weergaven
  11. Waar koop ik Dreambox 7000 S

• 5 reacties
    • 801 weergaven
  12. USB keyboard op DREAMBOX mogenlijk ?

• 6 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  13. PLi® 1307 image gereed :-) 1 2 3 4 6

• 76 reacties
    • 14,4k weergaven
  14. wat aan te raden voor receiver? 1 2 3

• 35 reacties
    • 4,5k weergaven
  15. geen signaal Thor

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  16. MPEG4 belofte Dream-Multimedia

• 11 reacties
    • 2,1k weergaven

• Caught in Providence wel af & toe bekeken via youtube !! https://www.youtube.com/c/CaughtInProvidence   RIP
    • Nou, dan zijn de regels hier totaal anders. Mijn moedertje zalige betaalde €800 p/m voor de kamer en zorg.   Het was dus geen aanslag op de sociale zorg.   Ze kon dat betalen omdat mijn vader zaliger diverse pensioenen had afgesloten.   Voor de rest namen mijn zus en mijn broer en ik lekkernijen mee uit België en Frankrijk (boudin=beuling) andoulle (weet ik geen vertaling van), en veel meer lekkers.   Maar de regels zijn in de Belgique dus beduidend anders dan in Holland.
    • http://ipadres van de box:poortnummer/status.html   Ip adres kun je van het infoscherm aflezen poortnummer is volgens mij 8081
    • Nee, de kaart heeft geen geldigheidsdatum maar de gebruiksduur wel. Een goed bijgewerkte kaart heeft een geldigheidsdatum die ongeveer 2 maanden vooruit loopt, dus nu ongeveer 22-10-2025. Regelmatig als je de ontvanger aan zet, wordt die geldigheidsdatum weer tot 2 maanden vooruit geschoven. Gebruik je de ontvanger gedurende meer dan 2 maanden niet, dan wordt er niets gedecodeerd en zul je een nieuwe activatie aan moeten vragen. Het kan zijn dat je de kaart er verkeerd om in hebt gestoken. Dan wordt de geldigheidsdatum ook niet vooruit geschoven. De geldigheidsdatum kun je via het menu bij Canal Digitaal uitlezen. Als de kaart er verkeerd in zit (meestal ondersteboven), dan is er geen geldigheidsdatum af te lezen en kan die ook niet worden bijgeschreven.
  • Nieuwe aanmaken...