Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

1. Dreambox en PC zien elkaar niet

• 8 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

seca2 kaart icm dreambox

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 844 weergaven
  2. basis kennis dreambox

• 2 reacties
    • 635 weergaven
  3. hoera

• 3 reacties
    • 935 weergaven
  4. Dreambox

• 4 reacties
    • 738 weergaven
  5. NEW DOUBLE ENIGMA v0.1alpha 1 2

• 20 reacties
    • 2,7k weergaven
  6. multiview EPG

• 10 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 10 reacties
    • 935 weergaven
  7. dream....

• 1 reactie
    • 619 weergaven
    • 7 reacties
    • 6,8k weergaven
  8. HOEVEEL GRADEN MAG DREAMBOX HEBBEN? 1 2

• 22 reacties
    • 2,6k weergaven
  9. Erase.img Waar?

• 6 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 19 reacties
    • 2,8k weergaven
  10. coax-kabel

• 9 reacties
    • 2,3k weergaven
  11. hoe dreambox wep key aan maken ???

• 11 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 896 weergaven
    • 7 reacties
    • 724 weergaven

• Wordpress installeer je gewoon op je eigen server. Jij hebt natuurlijk bij WordPress dot com gekeken. Die bieden hosting aan en daar moet je voor betalen. Als je met WordPress aan de gang gaat maak dan direct gebruik van het gratis Elementor en bekijk de tutorials van Ferdy https://www.youtube.com/@ferdycom/videos   Een andere optie is WikiPedia. Kan je ook zelf op je server installeren.
    • Nee volgens mij is dat het juist wel. Het laat het originele audio bit voor bit in tact, dus ook het format waarin het audio komt. Alleen wiskundig wordt het ingepakt op zo'n manier dat elke bit terug te rekenen is, vandaar dat ik het vergelijk met zippen.     Dus moeten 2 FLAC files die van dezelfde CD zijn gemaakt exact hetzelfde klinken. Ze zullen ook even groot zijn of de meta data moet verschillen.    
    • De noodzakelijke keys zijn bij sommige mensen bekend, maar (nog?) niet openbaar. Ik weet niet in hoe verre CD eenvoudig keys kan uitschakelen of van key wisselen.
    • Hoi allemaal! Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel: Samsung Galaxy A26 5G.   Als ik een tekst schrijf in bijvoorbeeld Notes of in een andere app dan blijft dat hangen als ik Copy Paste heb gedaan;   Als ik een nieuw bericht wil copy paste dan krijg ik mijn vorige notitie te zien.   Dus mijn vraag is: hoe kan ik mijn klembord legen?    Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden.    
    • Haagse logica:   Maar zo werkt het volgens Heinen niet. Volgens hem stroomt er niet per se meer belasting de schatkist in, omdat mensen minder aan andere zaken kunnen uitgeven als de brandstof zo duur is. Daardoor blijven de btw-inkomsten onderaan de streep volgens hem ongeveer gelijk.   Eh, wanneer je dus die extra BTW inkomsten uit de hoge brandstof zou compenseren, zou het volk hun geld weer kunnen uitgeven aan andere zaken, met... oplopende btw inkomsten.   Jetten heeft eerder aangegeven dat het compenseren van de brandstof prijzen slecht zouden kunnen uitpakken voor de energie transitie naar bijvoorbeeld elektrisch rijden en slecht zou uitpakken voor het "klimaat".
  • Nieuwe aanmaken...