Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

• 22 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 958 weergaven
    • 3 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 730 weergaven
    • 3 reacties
    • 553 weergaven
    • 18 reacties
    • 14,4k weergaven
  1. rai international 3

• 2 reacties
    • 971 weergaven
  2. [7020] Verbinding tussen webinterface en 7020

• 0 reacties
    • 975 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. [5620S] hoe CDS kaart met Mgcamd laten samenwerken ?

• 6 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. [all] Mijn RSS feeds voor de dreambox

• 8 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 18 reacties
    • 9k weergaven
  5. [500S] reageert niet meer na flashen

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 920 weergaven

• en op de belgische kanalen ook
    • Sprintrace wordt momenteel free to air uitgezonden op 4 Sports HD op 52 oost 👍🏻👍🏻👍🏻
    • Als je zo'n lange DAB-antenne gebruikt om Duitse zenders te ontvangen, zal die meestal horizontaal moeten staan. Voor Nederlandse zenders verticaal.
    • Ja, het wegvallen van het signaal zal met een groter schotel misschien sterker zijn. Maar ik zou het graar op de tv kunnen zien in de instellingen.. hoe sterk ze wel zijn. Zoals gezegd met de losse decoder was het wat minder gevoelig voor slechts een aankomende bui..  De  oude losse deocder werkte met de afstandsbediening midner goed. Bij harder zetten verwisselde de tv af en toe zomaar van zender !? En als we naar zende 76 (drenthe) of mijn moeder naar 164 of 168 wilde moest je zo snel die cijfers achter elkaar drukken anders was je te laat en ging je naar de verkeerde zender.. naar 7 i.p.v. 76, etc. En we hadden/moesten de decoder laag onder de tv hebben staan en dan moest je de afstandsbedien zo over de tafel heen richtne om de tv/decoder te bedienen.. En dan was lastig. En de tv heeft bluetooth remote. Dus die bedieningsproblemen zijn opgelost. Maar nu dus wachten met zappen en nu zit je met wegvallend signaal bij naderende bui al en daarna. Voor mij niet zo'n probleem want dan schakel ik snel over naar de app. Maar ik ben er meestal niet en dan zit mijn moeder er mee. Okay, wellicht nog wel naar duitse zenders.. Nu ander oudere (met los kaartje) module van andere tv er in.. Maar verwacht er niks van omdat de tv satelliet ontvanger wel de crux zal zijn to.v. losse decoder.. 
    • Ja, ik zie je link. Ik kan wel uitrichten maar het was met de losse decoder minder een probleem Ook wel bij ernstiger buien. Maar nu dus gevoeliger. En dan zou ik graag de sterkte van het signaal willen zien. Want als die hoog (genoeg) is.. Wat zal ik er dan aan verstellen. Overigens zijn de duitse zenders die via de andere satelliet komen ook eerder bij de losse decoder minder snel weggevallen. En dat is nu ook zo. Ik heb nu de nieuwere cam 803 module verwisseld met een oudere type met losse kaart er in verwisseld vanuit de andere tv..  De andere tv (samsung) viel ook wel sneller uit dan de losse decoder maar net even beter. Ik verwacht er niks van. Want ik denk dat het buiten aan de module dus ook aan de satellietontvanger van de tv ligt. Die zal in zo'n losse decoder wel beter zijn ???
  • Nieuwe aanmaken...