Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• 52 reacties
    • 14,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,1k weergaven
  1. [7020] Backup maken van de DB 7020

• 3 reacties
    • 802 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 573 weergaven
  2. Wel NL, geen RTL? (PLI)

• 4 reacties
    • 987 weergaven
  3. C digitaal kaart updaten

• 2 reacties
    • 826 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 958 weergaven
  4. Dreambox 7020 Geen geluid DVD

• 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 995 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Probleem aanzetten dm500

• 1 reactie
    • 733 weergaven
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 813 weergaven
  6. [7025] Upnp

• 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 921 weergaven
    • 2 reacties
    • 890 weergaven
  7. [7025] Beeld verspringt

• 2 reacties
    • 923 weergaven

• Dat kan ik straks even proberen. 
    • Na eindeloze vragen of je kaart nog wel geldig is, enz. en verwijzingen naar forums uit b.v. 2018, wordt er nu ook een manier aangegeven om de boel opnieuw te activeren.   Eerst hebben ze het er nu over de ontvanger met kaart een uur op TF1 afgestemd te laten staan.   Lukt dat niet, dan: Steek de kaart in de ontvanger Koppel de ontvanger los van de voeding Wacht een minuut en start de ontvanger opnieuw.   Een kaart 7 (UHD - ja ze  hebben het nu wel over een UHD-kaart) moet zichzelf opnieuw installeren.   Zo nodig, activeer de kaart dan op de officiële Fransat-site. Daar kom je dus niet verder. Regelmatig word je terugverwezen naar vorige schermen. Er is wel nog een inlogmogelijkheid, maar dan moet je dus eerst geregistreerd zijn.   Tot zover voorlopig. Ik kan dit allemaal zelf niet controleren, want ik heb nog een oude ontvanger.
    • Juist klopt ook nog... Thanks maar waarom zou die kaart dan niet willen activeren in een nieuwe Fransat receiver?
    • Prachtige film! Een beetje uiteraard maar er waren toen dus al zendbuizen. Op een karretje werd die in de zender gereden, zo was het ook in Markelo met de klystron buis voor UHF TV.   Echter de Grimeton morse zender in Zweden is ongeveer 10 jaar ouder dan Droitwich maar nog volledig machinezender, daar kwam geen buis aan te pas.
    • Laat ik nu per toeval langs de slagerij Wevers lopen, die een goddelijke zure kalfspastei zelf maakte. Wat denk je... hetzelfde als in de supermarkt dus van de Sligro, niks gekocht dus. Verder in het centrum zelf ligt slagerij Fransen / st Pieterstraat. Gelijk maar 200 gram meegenomen, uh betaald hè. Maakt ie allemaal nog zelf. Biefstuk ook daar te duur voor mij. Van Melik vroeger een top adres voor je biefstuk van de haas, allemaal uit de Hoensbroek vleesverwerking tegenwoordig en om onder je schoenen te nagelen als zool.
  • Nieuwe aanmaken...