Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

73,3k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.518 onderwerpen in dit forum

1. Humax fuotmelding

• 2 reacties
    • 381 weergaven
  2. [Strong 4355] Strong 4355

• 6 reacties
    • 499 weergaven
  3. rode balk meldingen

• 2 reacties
    • 610 weergaven
    • 1 reactie
    • 401 weergaven
    • 3 reacties
    • 446 weergaven
    • 5 reacties
    • 631 weergaven
    • 3 reacties
    • 288 weergaven
  4. Upgrade software voor Echostar 3000 ip

• 5 reacties
    • 596 weergaven
  5. [Nokia] Amon 6.0A

• 1 reactie
    • 342 weergaven
  6. Topic verwijderd ??

• 0 reacties
    • 556 weergaven
    • 24 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 319 weergaven
  7. INFO gevraagd.

• 5 reacties
    • 592 weergaven
  8. Wie Weet alles over patch 5400 ????

• 8 reacties
    • 396 weergaven
  9. [Nokia 9200] Nokia Mediamaster 9200

• 1 reactie
    • 713 weergaven
    • 2 reacties
    • 452 weergaven
    • 0 reacties
    • 419 weergaven
  10. Handleiding Pace DVR 501 G4

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  11. [Nokia] vastlopen nokia 9302

• 1 reactie
    • 401 weergaven
  12. All Cam

• 1 reactie
    • 507 weergaven

• Het is geen vetpot, maar het verschil tussen een uitkering en betaald werk.   Solliciteren uit een langdurige werkeloosheid is een stuk lastiger, werkgevers hebben het idee dat een werknemer dan moeite heeft om weer mee te gaan draaien in de dagelijkse routine.   Ik nam liever iemand aan die liet zien de handen uit de mouwen te steken als iemand die 2 jaar thuis had gezeten.
    • Neen @ceesv je kijkt alleen naar vacatures maar niet naar de werkelijkheid.  En let op, Freelance / ZZP betekend ook dat je de hele overige premies zelf moet betalen, mocht je al meerdere opdrachtgevers hebben.   p.s. wegens mijn voortschrijdende COPD wandel ik dus heel weinig nog maar. 20 minuten is al max.
    • Toch zijn er banen, waarvoor je wel aangenomen wordt.   Je wandelt graag, 2 vliegen in een klap?   https://nl.indeed.com/q-per-direct-l-maastricht-vacatures.html?vjk=e79fabbd996f37c4     Je  kan ook hier kijken voor meer passend werk.   https://careers.schipholgroup.com/
    • Ik zou zeggen "kijk waar een recruiter naar op zoek is"  Pas vervolgens jouw profiel aan zodat ze in jouw profiel vinden waar ze naar op zoek zijn. Je kunt wel prat gaan op je hoogst genoten opleiding maar als men dat niet zoekt dan heb je er op dat moment weinig aan.   Dus is men niet op zoek naar architecten maar wel naar een fabriekstimmerman met technisch inzicht? Dan zou het een optie kunnen zijn om je profiel aanpassen naar bouwkundig medewerker/timmerman met affiniteiten voor de architectuur. Zoekt men geen architect maar wel een technisch tekenaar hoe moeilijk is het dan om je profiel daar naar toe aan te passen en het tekenwerk van een ander te gaan doen ipv. het zelf te bedenken?   Daarnaast werkt andersom zoeken vaak ook goed, dus niet afwachten tot een bedrijf iemand zoekt maar zelf even langs gaan met de vraag of ze iemand zoeken en of je hun evt. van dienst kunt zijn. Soms biedt het UWV zelfs de mogelijkheid om een soort snuffel stage te gaan doen bij een bedrijf met behoud van uitkering om te kijken of een beroep iets voor je is en voor de werkgever om te kijken of je een aanvulling kunt zijn voor hun bedrijf. Ik heb zo een wit en bruingoed verkoper gehad die werken in de beveiliging ook wel wat leek, een schilder die dacht dat het wel een aanvulling zou zijn dat als ik een oude grote detector demonteerde en een kleinere terug ging plaatsen hij dan meteen de muur bij kon gaan werken en ook een facilitair medewerker die dacht dat beveiliging hetzelfde zou zijn als in het magazijn lampen en TL buizen vervangen. Echter ze haakten allemaal binnen 2 weken af vanwege de reistijd naar een klus en het gereedschap niet om 16.00 laten vallen en naar huis, maar doorgaan tot de klus klaar was ook al werd het dan een keer 17.30 uur. Wat ik wel hoorde was "ik dacht dat ik altijd zwaar werk had en stevig aan moest poten maar zie met jouw werk wel in dat geen dag hetzelfde is en je voortdurend aan moet passen naar de omstandigheden wat eigenlijk nog veel zwaarder is"
    • het is geen keuzemogelijkheid meer, na 40 jaar volcontinu , is mijn lichaam op.
  • Nieuwe aanmaken...