Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74,3k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.525 onderwerpen in dit forum

1. [Nokia] Nokia 9902s bug? Wie helpt?

• 3 reacties
    • 536 weergaven
    • 5 reacties
    • 629 weergaven
  2. [Nokia] Nog een ander CAM vraagje

• 2 reacties
    • 538 weergaven
  3. HIC10306PNL is klaar!!!

• 12 reacties
    • 831 weergaven
  4. alcam patch

• 3 reacties
    • 656 weergaven
  5. 12V uitgang

• 10 reacties
    • 699 weergaven
  6. YES !!! de nieuwe firmware release 1 2

• 19 reacties
    • 4,1k weergaven
  7. Echostar op eens ac3

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
  8. [Strong 4375] strong 4375

• 2 reacties
    • 578 weergaven
    • 2 reacties
    • 483 weergaven
    • 4 reacties
    • 573 weergaven
  9. ID-Error

• 9 reacties
    • 746 weergaven
    • 1 reactie
    • 666 weergaven
  10. [Strong 8000] Nieuwe Strong 8000

• 12 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. Auto PID op Humax 5400 ?

• 2 reacties
    • 440 weergaven
    • 0 reacties
    • 486 weergaven
  12. [Nokia] cam menu 2000beta 3

• 0 reacties
    • 774 weergaven
    • 2 reacties
    • 880 weergaven
  13. hotbird

• 0 reacties
    • 438 weergaven
  14. vraag over settingslijst humax 5400

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven

• Ik kijk niet meer , reed vroeger vele races af in europa , dit is geen racen . NASCAR heeft in 2004 de regels gewijzigd , en is ingestort , de oude kijkers haakten af en de verwachtte nieuwe , jongere , kijkers kwamen niet . Races die al een jaar van tevoren uitverkocht waren  hadden ineens lege tribunes , de oplossing : DE TRIBUNES AFBREKEN dan viel het niet op op tv !! Dit jaar hebben ze eindelijk de regels weer wat terug gewijzigd . Wat ik wel klote vindt is dat mijn zoon zijn werk  hoofdzakelijk met F1 te maken heeft !  Ze hadden die vervuilende accu's (productie en afvoer )  er uit moeten gooien . En over gaan moeten op veel vooruitstrevender waterstof ! In plaats van de aandrijfunit van opa en oma .    Ad    
    • Dis telefoons waren wel veilig , tot ze gehackt werden , als de beheerders beter opgelet hadden waren ze nog veilig . Als je enigzins makkelijk te vinden was zouden er veel meer internet criminelen gepakt worden , de odido hackers bijv . Meesten worden gepakt door acties van opsporing instanties , virussen op je apparatuur zetten of zoiets . En dikwijls is het spoor van het geld te volgen . Om echt beveiligen te kraken  moet we blijkbaar nog veel snelere computers krijgen .   En bangmakerij is goedkoop en wie weet helpt het , er zijn zelfs mensen die hun hele bankrekening overmaken naar de ""bank"" als je ze maar bang genoeg maakt . Er zijn genoeg mensen die zich prima kunnen verbergen , ik een beetje  misschien , maar houd me ook niet bezig met zware zaken . Pas alleen mijn sat tuners aan aan mijn wensen , iptv er op met epg , de laatste bezig heden . K.t dat ik altijd alle stroom er af haal en dan weet het apparaat in eens volgende dag de datum niet meer en gaat naar 1970 , en dan loopt het epg ophalen niet goed , geen enkele tijd instelling werkt altijd  Stapeltje tuners wordt intussen wel  hoog . Naast de tv staan er al 6 . Maar ben hier ook al heeel lang , was lid nummer 6 dacht ik .    Voor BBC i Player vind ook wel iemand een oplossing . Gebruik ook openvpn naar mijn thuis dus ziggo vind dat ik op het ziggo netwerk zit voor GO . Dus een eigen codering . Zal niet makkelijk te achterhalen zijn. Dus modem in Engeland vpn naar Spanje , en het cookie wordt netjes op je player in Spanje gezet . Effe gauw gedacht .   aanj , Ad  
    • Leo van der Goot noemt dit op 40up radio “redeloze” muziek  Ik vondt het altijd een geweldige uur openerer vanwege de power in dit nummer    
    • Flashen is gelukt!  Met de uitleg van iemand op een ander forum. Firmware unzippen en de folder e2 met onderliggende map update op usb zetten en flashen met reset knop ingedrukt. Na een halve minuut verschijnt het scherm dat de update bezig is. Wel heb ik de verkeerde AB want geen enkele toets werkt , ben dus genoodzaakt om een passende originele AB te kopen , maar heb er al gezien voor 15 euro , valt dus mee. Maar de laatste versie van OpenATV zit erin is het voornaamste , rest is ergens voor volgende week.   De juiste tip :   Via usb in a similar way to you would your Octagon recovery mode. You may have to use the unzipped folder. This method is best if the box is stuck in a boot loop or stuck on the splash screen.  Power off the ProTek 4Kx1 completely (use the switch on the back). Locate the small Reset button (usually a small hole on the back or front, perhaps hidden under the front panel). Use a paperclip to press and hold the Reset button. While holding the reset button, power on the device using the rear switch. Continue holding the reset button for about 5–10 seconds. Release the button when you see the Android system recovery screen (or a menu with "Factory Reset/Wipe Data" options). 
    • Meteotiles lijkt voorlopig het beste alternatief.      
  • Nieuwe aanmaken...