Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6.276 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 9 reacties
    • 4k weergaven
    • 26 reacties
    • 13,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,5k weergaven
  1. VU+ duo mist opnames 1 2

• 22 reacties
    • 11,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Kunnen jullie mijn laatste twijfel wegnemen? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 33 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Webbrouwser ??

• 7 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 12 reacties
    • 30,5k weergaven
  3. flashen per usb

• 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Image release VTI 2.6 van 29-04-2011 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 42 reacties
    • 19,9k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

waar vind ik de moderator uitleg?

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 7 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 6,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven

• SKY brengt later deze maand het iconische tv-kanaal Sky One terug. Het kanaal wordt uitgezonden op kanaal 106 en zal entertainment- en comedyprogramma's bevatten. Op het kanaal zullen onder andere de volgende programma's te zien zijn: The Dyers' Caravan Park  en Gemma Collins: Four Weddings and a Baby. Kijkers kunnen ook favorieten bekijken zoals Rob & Romesh Vs.., The Paper en Ted. Sky One zal ook Saturday Night Live UK uitzenden, dat later dit jaar van start gaat.  Het opnieuw gelanceerde kanaal, dat vier jaar geleden werd opgeheven, vervangt Sky Showcase en Sky Max.   SKY brengt later deze maand het iconische tv-kanaal Sky One terug. Het kanaal wordt uitgezonden op kanaal 106 en zal entertainment- en comedyprogramma's bevatten. Klanten kunnen vanaf dinsdag 24 februari afstemmen op Sky One.
    • Dank voor de info Tonskidutch, maar waar vind ik /usr/share/enigma2?
    • En waarom zou je dat willen kijken?   Ik vind België al een hele stap zuidwaarts en daar hebben ze tenminste nog toiletten met closetpot, in Libië plonst de drol zomaar in een gat en je broek en schoenen zijn weer vies.  
    • Eenvoudig door in /usr/share/enigma2 de originele Radio.mvi met die gitarist een andere_naam geven => levert een zwarte achtergrond op (voor de RDS tekst die sommige radiozenders sturen is een complexere aanpak nodig.)
    • Vrienden, naar aanleiding van bovenstaande tabel zou ik iedereen aanraden naar Libië te emigreren.  Daar is alles goedkoop en mooi weer.  Je kunt daar gezellig in café-tjes verwijlen en over criminaliteit hoef je je echt geen zorgen te maken.  Ik heb me laten vertellen dat Sprietje er naar toe onderweg is om vast te stellen hoe daar de satelliet ontvangst is van Canal Digitaal. 
  • Nieuwe aanmaken...