Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.409 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  1. Boot cd maken

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 684 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. ghost image vanaf hd herstellen.. 1 2

• 21 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 655 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. FAT32 onder windoes XP maken

• 6 reacties
    • 691 weergaven
    • 39 reacties
    • 8k weergaven
    • 1 reactie
    • 673 weergaven
  4. Hoe een PDF document splitsen?

• 5 reacties
    • 4,7k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,6k weergaven
  5. administrator rechten

• 4 reacties
    • 666 weergaven
    • 2 reacties
    • 791 weergaven
  6. dvd player in windows

• 4 reacties
    • 458 weergaven
  7. servicepack2 verwijderen

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. hoe een alcas-mp3 cd afspelen

• 7 reacties
    • 5,5k weergaven
  9. Linux Bijeenkomst 2005

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven

• Ben t wel met m eens. Hij kan beter gaan, personeelsprobleem opgelost
    • Lewis Hamilton eist personele ingrepen bij Ferrari om nieuw rampseizoen te voorkomen.   Ik zal na dit seizoen alles analyseren en dan beslissen wat mijn aanpak is. Dat heeft gevolgen voor mijn persoonlijke omgeving, dus de mensen met wie ik moet samenwerken.   Hamilton vestigde dit seizoen een negatief record voor het team door 23 races geen podiumplek te behalen. klik
    • Klinkt naar een niet meer goed werkende LNB.
    • Als gevolg van een hartinfarct ondergaat een man een open hart operatie. Na de ingreep komt hij terug bij kennis en ziet dat hij verzorgd wordt door religieuze zusters in een katholiek ziekenhuis. Wanneer hij voldoende bij bewustzijn is , vraagt een zuster aan hem hoe hij de medische ingreep gaat betalen ?? Ze vraagt hem of hij een ziektekostenverzekering heeft. Met zwakke stem zegt hij: "Geen ziektekostenverzekering." Ze vraagt hem: "Heb je geld op de bank staan ??" Hij antwoordt: "Geen geld op de bank." Vervolgens vraagt ze: "Heb je een familielid dat je kan helpen ??" Hij zegt: "Ik heb alleen een zuster, een oude vrijster, die non is in een klooster." De zuster antwoordt geïrriteerd: "Nonnen zijn geen oude vrijsters , zij zijn getrouwd met de heer !!" De patiënt: "Stuur de rekening dan maar naar mijn schoonbroer !!"
    • Als de VS en Europa ballen hebben dan zeggen ze tegen Poetin "je hebt 2 weken om je terug te trekken uit de Oekraïne, ben je niet weg dan geven we de Oekraïne zoveel wapens, munitie en technologie dat je wel maakt dat je weg komt" Probleem opgelost en Poetin weet meteen waar hij aan toe is. Nu krijgen ze maar net genoeg om weerstand te kunnen bieden en niet overlopen te worden maar te weinig om een vuist te maken en blijft het een bodemloze put waar telkens maar weer geld in gestoken moet worden.
  • Nieuwe aanmaken...