Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.431 onderwerpen in dit forum

1. Eigen Tux-Mascotte ontwerpen!

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Windows XP wil niet meer afsluiten

• 1 reactie
    • 628 weergaven
  3. hoe te automounten in fedora 3

• 4 reacties
    • 1,8k weergaven
  4. outlook 2003

• 2 reacties
    • 615 weergaven
  5. webmin

• 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 763 weergaven
    • 1 reactie
    • 710 weergaven
    • Sat4all vriend

virus bestand verwijderen

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Adobe reader een link aanklikken.

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
  6. EXcel problemen

• 9 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 628 weergaven
  7. vraagje over mandrake

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  8. Opera 8 final is uit !

• 3 reacties
    • 686 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 781 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 645 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 793 weergaven

• Ben wel benieuwd hoe je de kaart weer actief krijgt. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat die op naam staat van iemand die je kent uit de UK of Ierland die het abonnement voor jou verlengt.
    • Dankjewel. Het is duidelijk: de testen die jullie gaven  laten zien dat ook deze afstandbediening onbruikbaar is. Dankejewel ook voor de uitleg. Het verandert de feiten niet maar verzacht wel de pijn (gedeelde smart ...).  
    • Dat zou ik zeker niet doen. 1. De klepjes blijven open staan en wat daar achter zit is niet IP65 of beter. 2. De accu presteert beduidend minder bij hoge of lage temperaturen en zal ook eerder kapot gaan. De sweetspot is rond de 22 graden, ofwel het beste gewoon in je huis of een verwarmde garage of schuur. LFP is behoorlijk veilig. Veiliger dan je smartphone.  
    • Jij bedoeld een data bundel, wat is wat anders.  Klik en klaar bied in theorie onbeperkt of fair to use. Maar die snelheden horen veel beter te zijn. Wat kun je tegenwoordig nog met 3-4 Mbit ?  Dat zijn DSL snelheden en dan ook nog met een hoge latency.  Nee laat maar.   Voor de TS zou ik nogmaals aanraden of je belt Ziggo en laat een monteur je signaal komen meten. Dat jij van een eigen box gebruikt maakt niks uit, het signaal moet goed binnen komen.  Het kan zijn dat het toch in je eigen bekabeling zit maar die kun je in principe uitsluiten door de ontvanger direct op de AOP doos aan te sluiten dus waar de groene kabel het pand binnenkomt. 
    • Maakt niet uit of we het vertellen. Dat wordt toch al van bovenaf bekeken. Denk ook eens aan die camera's die overal staan voor onze (on)veiligheid.  
  • Nieuwe aanmaken...