Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.409 onderwerpen in dit forum

1. windows install datum

• 7 reacties
    • 816 weergaven
  2. inlog password onder 98SE ?

• 5 reacties
    • 898 weergaven
  3. WIN XP WIN 2000

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 768 weergaven
    • 2 reacties
    • 898 weergaven
  4. FTP programma'tje

• 13 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. administrator in XP/2000??

• 8 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 26 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 979 weergaven
  6. .cdi bestanden

• 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. Open Source boeken !

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  8. hoe formateer ik c: zonder bootdisk xp

• 7 reacties
    • 1,7k weergaven
  9. Remoteexit

• 1 reactie
    • 650 weergaven
  10. Active-X en www.sat4all.tv

• 4 reacties
    • 823 weergaven
    • 2 reacties
    • 737 weergaven
  11. netwerk met 25 PC's 1 2

• 17 reacties
    • 2,3k weergaven
  12. adobe audition

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven

• tonskilidutch, je bent best iemand die op de hoogt is met de materie, mar ik blijf toch met vragen zitten over wat iets er mee te maken heeft. Het word wat minder maar  Gdata wat ik gebruik staat om de haverklap te piepen als er een programma is op mijn pc die een verbinding naar buiten wil maken en dan moet ik toestemming geven. Vraag: wordt dit niet geregeld door de firewall. En over dcc en een password, ik heb daar nooit van gehoord of gedaan maar toch, kan gewoon bij de mappen en bestanden dit is een screenshot wat ik net heb gemaakt. Ik kon vorig jaar in windows 11 gewoon via de webbrowser van chrome in de balk het ip adres ingeven en kon de box benaderen, met 1 verschil, ik had toen een pli image erop van begin 2024 en nu 1 van 2025.
    • Ik heb gelukkig ook een Panasonic maar helaas wint Max niet altijd daarop. We gaan het zien morgen.   en wat is dit voor waanzin??? afgezien van de AI vertaling
    • begrijp er niets van, wat heeft dat met elkaar te maken? wat je firewall ermee te maken heeft is helemaal onduidelijk, zet die maar snel terug AAN.   Voorts is de toegang van Windows naar de receiver via SMB dicht en moet je een ongeautoriseerde verbinding eerst toestaan. dit werkt altijd voor SMB verbindingen op OpenPli, op VTI en op OpenVIX (image blackhole ook geloof ik) het ligt dus aan Windows 10 en 11 En dat hebben we zeer recent nog eens uitgelegd hier in dit subforum voor de Vu+ (zoeken en lezen helpt)   En voorts is FTP verbinding met bijvoorbeeld DCC_E2 gelimiteerd middels een paswoord dat je eerst moet hebben aangemaakt op de Vu+ Anders kom je niet aan de mappen op je Vu+. En dat hebben we zeer recent nog eens uitgelegd hier in dit subforum voor de Vu+ (zoeken en lezen helpt)    
    • Vertel dan even op welk merk TV, Verstappen wint.  Toch wel belangrijk om te weten.  Ik hoop dat op mijn Panasonic TV het allemaal goed gaat want de bitterballen zijn al in huis.  Niet dat het “bittere” ballen gaan worden. 🤗
  • Nieuwe aanmaken...