Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.409 onderwerpen in dit forum

1. Router en Motorola

• 14 reacties
    • 983 weergaven
    • 1 reactie
    • 532 weergaven
  2. HD W98 -> XP

• 12 reacties
    • 621 weergaven
    • 8 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 8 reacties
    • 958 weergaven
  3. linux

• 1 reactie
    • 2,2k weergaven
  4. welke poorten mogen openstaan in de firewall 1 2 3

• 39 reacties
    • 10,9k weergaven
  5. goedkoop webhosting

• 9 reacties
    • 2,8k weergaven
  6. adsl modem 1 2

• 16 reacties
    • 5,3k weergaven
  7. help!!!! 1 2

• 25 reacties
    • 1,8k weergaven
  8. pcproblemen.com

• 1 reactie
    • 535 weergaven
  9. Inbelverbinding

• 1 reactie
    • 812 weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 4 reacties
    • 674 weergaven
  10. internet explorer 6 probleem

• 1 reactie
    • 492 weergaven
  11. Compaq bios

• 7 reacties
    • 682 weergaven
    • 6 reacties
    • 635 weergaven
  12. Netmeeting en D-Link Router...

• 3 reacties
    • 757 weergaven
  13. Goedkoop kopen

• 4 reacties
    • 682 weergaven
  14. codeersterkte opkrikken

• 1 reactie
    • 484 weergaven

• Of Yuki gaat zitten klieren bij Norris als hij een ronde achterloopt... En Max heeft nog wat tegoed van Antonelli. Kortom varabelen genoeg.  
    • Het zal een tactisch steekspel worden. Verstappen zal normaal gesproken winnen op eigen kracht. Wat erachter gebeurd is dus de vraag en ik hoop dat het in bocht 1 na de start plaats gaat vinden.    Ik hoop dat Verstappen de boel afknijpt, Norris moet uitwijken en het hele veld er langs glipt zodat Norris een inhaalslag moet gaan maken wat zeker gaat lukken maar niet verder komt dan plaats 5.     
    • Als je rood gaat dan moet je met je hele clan er binnen trekken, net als Schumacher deed. Kom me Todt, Brown, Byrne etc en neem gelijk alle belangrijke posities over. Anders blijven er teveel die jou het success niet gunnen.   Kijk naar Vettel, te weinig back-up. En het hele team ging voor de nieuwe prins uit Monaco.   Plus, met te veel italianen aan het stuur krijg je geen engelse meganerds naar Marinello. Maar bouw een engelse luxe campus met scholen, winkels en fish and chips shops en ze zullen komen
    • Titel aangepast, Vu Zero veranderd naar Vu Solo.
    • Ik zie dat toch wat anders.  Of jullie hem nou wel of niet mogen, hij was en volgens mij is, een coureur van wereldformaat. Dat het zo slecht gaat kan niet alleen aan Hamilton liggen.  Verstappen had ook een lange tijd een opmerkelijke slechte fase en kijkt nu net weer over de rand van de pispot.  Het dreigde slecht af te lopen.  En kijk hoe het nu gaat. 
  • Nieuwe aanmaken...