Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

1. SATA harddisk

• 5 reacties
    • 748 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. mywebsearch

• 4 reacties
    • 543 weergaven
  3. venster formaat ?

• 6 reacties
    • 805 weergaven
  4. ip adres blocked? 1 2

• 22 reacties
    • 2.4k weergaven
  5. firefox instellen als adsl ?

• 2 reacties
    • 459 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. I/O error

• 6 reacties
    • 774 weergaven
  7. DATA back-up

• 7 reacties
    • 754 weergaven
  8. Zonealarm / Msn probleem 1 2

• 16 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  9. Vreemd probleem

• 2 reacties
    • 733 weergaven
  10. formateren

• 4 reacties
    • 880 weergaven
  11. Wincrash

• 4 reacties
    • 661 weergaven
    • 2 reacties
    • 707 weergaven
    • 10 reacties
    • 997 weergaven
  12. CAB bestand maken

• 1 reactie
    • 612 weergaven
  13. DosBox Maximaliseren

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  14. Picasa !

• 0 reacties
    • 552 weergaven

• Je gaat er ook maar even totaal aan voorbij dat 11778V en 11798 niet eens bestaande transponders zijn. Dit soort verkeerde informatie moet je zeker niet invoeren.
    • Wat betreft de keuze voor 8PSK, moet je je realiseren dat zo'n schotel dezelfde procedure volgt als elke ervaren schotelaar. Je stemt eerst af op een makkelijk te ontvangen transponder en als je die hebt gevonden, dan probeer je fine te tunen op een moeilijker te ontvangen transponder. Vandaar dat er 4 keuzes zijn, waarmee tevens de H/V en low/highband schakeling getest is. Dat heb ik ook al jaren als de eerste 4 transponders ingesteld op mijn Alpsat metertje voor elke sat positie.   Ik wist ook niet de betekenis van die afkortingen zoals LQPSK, maar aangezien ik de keuze voor DVB-S/DVB-S2 mis in de instellingen, kwam ik al gauw op LDPC, de bij DVB-S2 gebruikte FEC. LQPSK moet dus DVB-S2 met QPSK betekenen.  
    • Het valt mij toch erg tegen dat Con deze thread heeft geopent   Ik had eigenlijk verwacht dat AI dit zelf zou doen.......of is sat4all extra beveiligd tegen AI
    • Een mooie dooddoener om veranderingen door fouten van de mens goed te praten. Kun je overal bij enorme fouten toepassen en dat zijn er nogal wat, ook al geef je zelf aan dat mensen vaak stompzinnig bezig zijn. Gelukkig woon ik nog in een redelijk gunstig gebied.
    • In Duitsland is de sinds 1960 gigantisch veel minder bemest dan hier, dus volkomen logisch dat je daar nog mooie bloemen vindt ipv gras, bramen, fluitekruid en brandnetels. Jammer dat ik in 1980 tot 1985 geen foto's heb genomen van hoe mooi de bermen waren. En dan heb ik het nog niet eens over de jaren 50 toen de weilanden ook vol bloemen stonden. Ik wil overigens best wel een foto van een huidige grasakker met 1 soort of braamberm plaatsen. Ik liep 200 meter om 100 bloemen van 1 soort te plukken voor determinatie op school en had er ook duizenden kunnen plukken. En binnen een kilometer tienduizenden. Een dergelijk practicum zou ik nu niet meer kunnen doen. Hoewel, met brandnetels....
  • Nieuwe aanmaken...