Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.350 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Airco lawaai 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 17,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 825 weergaven
  1. foto's verversen

• 11 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 23 reacties
    • 4k weergaven
    • 27 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Vreemde transponders

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 675 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Voetbalsite met veel cijfermateriaal

• 0 reacties
    • 424 weergaven
    • 0 reacties
    • 727 weergaven
    • Sat4all vriend

Dit wil ik graag met jullie delen..

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 1,6k weergaven
  3. F1 1 2 3 4 5

• 65 reacties
    • 7k weergaven
    • 4 reacties
    • 842 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 905 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 533 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 5,8k weergaven
  4. Kleurencode webpage

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 74 reacties
    • 6,5k weergaven

• Inderdaad en het blijft ter plaatste trappelen.
    • Jammer. Ga er maar van uit dat ze dat wel geoblocken. Kom je met een VPN wel omheen, maar da's een beetje out of scope voor dit draadje. Ik ga het 27 juli wel even testen natuurlijk!
    • Ja, maar de uitzending is op RTL ZWEE en die zit niet op satelliet. RTL ZWEE is wel via streaming te ontvangen, maar ik weet niet hoe het zit op het moment van de uitzending van de wedstrijd. https://play.rtl.lu/live/rtl-zwee
    • Ja, dit was vorig seizoen ook het geval. Op zich wel het testen waard natuurlijk, want zoiets verandert wel eens per seizoen. Ik probeer de topicnaam aan te passen - het gaat me namelijk toch puur om het vinden van een FTA-zender voor F1 (of een zender waar ik als Nederlander zonder omwegen en enorme kosten een abo op kan afnemen, dat is ook wel een optie). De functie om de topicnaam te veranderen heb ik helaas nog niet gevonden.    Wat betreft Channel 4: die zenden alleen de Britse GP uit toch? Die was toevallig dit weekend, dus het zal zeker te zien geweest zijn, maar ik volg graag het hele seizoen 😉. Op zich denk ik dat je trouwens best een eind komt als je bij iedere GP een lokale FTA-zender kijkt.  EDIT: ik zie zojuist dat RTL Luxemburg dit ook uit zou moeten zenden. Astra 23.5E op 12168 V. Dat moet denk ik wel te kijken zijn in Nederland? Misschien kan iemand dit bij de GP van België op 26 of 27 juli controleren? Ik weet niet of ik hier tegen die tijd zelf al een schotel op het dak heb. Die zender is dan wel SD, maar als ik het daar gratis kan kijken, kan ik niet zeuren. Als de graphics maar leesbaar zijn. 
    • https://nos.nl/artikel/2573917-wereldwijd-bijna-miljoen-peuken-geraapt-door-nederlandse-actie   fantastisch, maar hoeveel sigaretten worden gerookt en weggegooid, iemand?
  • Nieuwe aanmaken...