Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.473 onderwerpen in dit forum

1. virusscanner

• 6 reacties
    • 2,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Ferrari F1 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Welke breedbeeld tv? 1 2 3

• 39 reacties
    • 3,2k weergaven
  3. Gratis 1 gig mailbox

• 0 reacties
    • 483 weergaven
  4. Toto nr 20

• 8 reacties
    • 825 weergaven
    • 2 reacties
    • 536 weergaven
    • 12 reacties
    • 3,1k weergaven
  5. Ja suzuki

• 2 reacties
    • 595 weergaven
    • 6 reacties
    • 3,9k weergaven
  6. Goede site!!!

• 7 reacties
    • 3,2k weergaven
  7. Een leuke web

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Fijne verjaardag bliksem 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 2,2k weergaven
  8. adsl kpn snelheid

• 5 reacties
    • 668 weergaven
  9. Eerste bioscoop met HD

• 0 reacties
    • 528 weergaven
  10. leuk meezingertje

• 6 reacties
    • 798 weergaven
    • 6 reacties
    • 2,3k weergaven
  11. AFK

• 3 reacties
    • 489 weergaven
  12. Medion

• 1 reactie
    • 641 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,7k weergaven
  13. oppassen ze kijken

• 2 reacties
    • 849 weergaven

• Ik betaal €25 voor O****o Klik & Klaar. Gemiddeld tussen de 3,5 en 4.2 Mbit. Dus zeker niet ‘rete duur’… Staat bij mijn vriendin waar het volgens de postcode-check niet eens leverbaar is… Kun je nagaan….
    • Ook heel erg logisch want dat zijn de gebieden die enorm veel stroom nodig hebben. Paar extra transport leidinkjes van tig miljard en als er dan iets gebeurt met zo'n centrale dan is dat gelukkig in achtergesteld gebied
    • Altijd. Normaal koeltassen voor spullen die koel moeten blijven maar met dit uitzonderlijk warme weer een dikwandige koelbox die op de 12V van de auto draait. Heb er aan de zaak nog een staan die op 230V, 12V en gas moet kunnen werken maar die moet ik eerst nog schoonmaken (stond in de gekochte schade aanhanger met kapot gebroken bierflesjes, verschimmelde worst ed.) maar heb me daar nog geen tijd voor gegund.
    • Klopt, wie heeft ze en gebruikt ze bewust? retorisch   Je kan heel veel gezond barbecueën zelfs op je gas haardje. Forelletje blue met wat fijne groentjes.   En dat hoeft men ook niet te laten   Waar het met deze zomers echter heen gaat is door je strot geduwde gepekelde en gesausde vleeswaren met smaakversterkers en dikkingsmiddelen EEEEEEEEEEEEEE100.000.000 1+1 gratis.
    • lijkt me de beste optie mits die glasvezel al in je meterkast ligt uh wanneer waren die Hongaren aan het graven in m'n straat Doet er niet toe 5 jaar later is er geen enkele glasvezel aangesloten. (let wel bij mij in de straat)   Oude buitenwijken met Cai coax en nog ouder KPN koper als ADSL trunking überhaupt mogelijk is in de centrale.   Mocht je 5G klik and go nemen, ben je sneller dan Ziggo en KPN maar rete duur na de introductie prijslokker.
  • Nieuwe aanmaken...