Ga naar inhoud


Internet en (thuis)netwerk

ADSL, VDSL, kabel en glasvezel en je (thuis)netwerk


3415 topics in dit forum

    • 6 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 21 reacties
    • 6.2k weergaven
  1. USB Draadloos, met welke router

    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  2. draadloos

    • 8 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. uitval adsl

    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Quicknet multikabel

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1.6k weergaven
  4. netwerk met sp2

    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
  5. internet verbinding maken dreambox

    • 1 reactie
    • 742 weergaven
  6. 8 poorts switch

    • 12 reacties
    • 3.7k weergaven
  7. nieuwe modem

    • 3 reacties
    • 827 weergaven
  8. 2900G -> APbridge?

    • 4 reacties
    • 824 weergaven
  9. Snelheid wifi

    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  10. ADSL in Frankrijk

    • 3 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.6k weergaven
  11. Senao Routres

    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  12. Installatie SD Wi-fi kaart lukt niet

    • 3 reacties
    • 3k weergaven
  13. Routers

    • 3 reacties
    • 852 weergaven
  14. adsl delen met mijn buurman 1 2

    • 19 reacties
    • 7k weergaven


  • Berichten

    • Absoluut! Ik vrees dat de opvoeding 1 a 2 generaties eerder al fout is gegaan. De "vrije opvoeding"  werpt haar "vruchten" af. Kom eens in een winkel waar een jonge ouder met kleine kinderen rondloopt.  De kinderen gillen, schreeuwen, en rennen alsof ze buiten zijn. (Of thuis) Correctie vindt niet plaats en dat zeer zorgelijk want het is sociaal onaangepast gedrag. Regelmatig verlaat ik die winkel. En niet alleen vanwege de overlast, maar - misschien nog meer - vanwege mijn irritatie.    Kom eens in een park waar veel jeugd rondhangt. Het is er een  bende buiten de vuilnisbakken. (Mede veroorzaakt doordat gemeentes te weinig legen, maar ook doordat slechts weinigen hun eigen rotzooi mee naar huis nemen en het daar weggooien.)   Kijk op straat hoe wetteloos het verkeer zich gedraagt zowel op straat als nota bene op de trottoirs (trefwoord: fatbikes). Bij de laatste jaarwisseling is het woord "wetteloos" en "normloos" vaker dan ooit gevallen.   Er zijn buurlanden waar het beter gesteld is dan in Nederland.   Was jouw punt kort geleden niet een constatering in het nieuws? https://nos.nl/artikel/2511796-meer-scholieren-geschorst-om-wangedrag-meeste-problemen-op-vmbo
    • Ik zie een probleem, uitschakelen gaat nog wel, maar je zal een externe voeding moeten inbouwen die altijd onder spanning blijft staan om de computer weer in te schakelen.😉   Ik adviseer deze oplossing.     Of het de voeding van je computer goed doet is een ander verhaal.
    • Heb je de FEC naar 4/5 gezet?   Ik dacht bij mij dat de ontvanger het automatisch had aangepast want ik had ook beeld. Maar kreeg ook regelmatig freezes. Even de fastscan laten lopen, en het was opgelost 
    • geen  updates hier   jan ambers
    • Een resetknop op een computer? Bij jou is de tijd blijven stilstaan denk ik. Op de cases van de computers die ik de laatste 10 jaar heb gemaakt zat geen resetknop meer op. De aan/uit toets 6 seconden ingedrukt houden schakelend de computer onmiddellijk uit, Door er even op te drukken wordt de pc in sluimer-, slaapstand of veilig uitgeschakeld afhankelijk van je instellingen.    Maar om voor problemen te zorgen kan je een relais in de voeding inbouwen die de netspanning schakeld naar de voeding.  Deze relais wordt dan bediend door een schakelaar die je in je voorfront monteert. Doe dit op een veilige lage spanning, ik zou niet met 230V in mijn pc zitten klooien.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...