Ga naar inhoud


Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.


5477 topics in dit forum

  1. Viacess op SS2

    • 1 reactie
    • 560 weergaven
  2. menustructuur bij divx toepassen???

    • 2 reacties
    • 570 weergaven
  3. van video naar dvd

    • 5 reacties
    • 665 weergaven
  4. blokvorming gebrande dvd

    • 5 reacties
    • 694 weergaven
  5. FTD

    • 1 reactie
    • 643 weergaven
  6. playstation beveiliging

    • 1 reactie
    • 594 weergaven
  7. dvd lion king

    • 14 reacties
    • 2k weergaven
  8. haupauge nova-s

    • 1 reactie
    • 675 weergaven
  9. dvd branden

    • 3 reacties
    • 967 weergaven
  10. bitrate

    • 1 reactie
    • 753 weergaven
  11. geen signaal dvb pci kaart

    • 7 reacties
    • 1k weergaven
  12. mpeg 2 edittor ???

    • 1 reactie
    • 564 weergaven
  13. 2 delen op een VCD

    • 6 reacties
    • 737 weergaven
  14. opnemen via video van ontvanger

    • 2 reacties
    • 607 weergaven
  15. Verkeerde bitrates

    • 3 reacties
    • 751 weergaven
  16. Hauppage ci adaptor

    • 4 reacties
    • 976 weergaven
  17. DVD branden met een gewone brander

    • 5 reacties
    • 774 weergaven
  18. irritant blokje bij prog dvb.

    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  19. DVD hoesjes uitprinten

    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  20. Vob files gemaakt voor DVD knippen en plakken

    • 6 reacties
    • 3k weergaven


  • Berichten

    • Ik dacht laat ik eerst maar eens sat4all checken vooraleer te beginnen rommelen met de kaart en beide Vu's, zo te zien was dat de correcte oplossing.😁 
    • Had het bericht verkeerd geplaatst.     Op mijn m7 sat 801, heb ik geen ontvangst meer, maar zal wel aan deco liggen, die is niet best meer. Nog wel ontvangst op  12129V   Op mijn andere decoder een Amiko HD 8155  heb ik nog wel ontvangst.    
    • Ik denk beide. Ieder heeft andere ervaringen in het leven. Ze hebben bij nij thuis ooit eens een aanhangwagen gestolen. Ik heb ook al meerder malen - ik spreek over een tijdspanne van jaren- telefoon gekregen omdat ik ergens in de lijst stond in hun gsm. Een foute toets onbewust indrukken en de gsm belt. Ik heb ook als een mail of sms gekregen die niet voor mij bedoelt waren. Zelf probeer ik zeer voorzichtig te zijn, maar het kan me ook gebeuren, soms vertelt men u dat niet? Mijn ex heeft zo eens (per ongeluk, zonder dat ze het zelf wist) naar mij gebelt , we waren toen al uit elkaar, ik heb bijna een uur alles kunnen horen wat ze zei en deed. Ik heb het haar nooit verteld. Ze zal het misschien gezien hebben op haar factuur.   Accidenten gebeuren, je weet het als het te laat is.    Dit komt van: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/wat-is-tpm-705f241d-025d-4470-80c5-4feeb24fa1ee Een TPM (Trusted Platform Module) wordt gebruikt om de beveiliging van uw pc te verbeteren.  Het wordt gebruikt door services als BitLocker-stationversleuteling, Windows Hello en andere om veilig cryptografische sleutels te maken en op te slaan, en om te controleren of het besturingssysteem en de firmware op uw apparaat zijn wat ze moeten zijn en of er niet mee is geknoeid.     Je kan het omzeilen. Verstandig of niet is de vraag?   DAAROM DAT IK LIEVER EEN VERSIE VAN EEN OUDE WINDOWS WIL KOPEN. Het kost me misshien enkele euro's; maar wat kost het als je en verdie download met weetikveel welke fout in, het zijn niet altijd virussen.    Ik heb lang geleden ooit eens te snel gereden, daar ga ik het bij laten. Ik ging vroeger ook af en toe eens uit nieuwsgierigheid op iemand ander zijn of haar computer kijken. Het leukste was op afstand de cd-rom drive te openen en sluiten. Mensen dachten dat hun computer defect was. Hun computer werkte prima😅 Ik kan het weten want ik bediende hem. Voor hetzelde doe je iets wat geen grap meer is.     Als je je wifi softwarematig hebt uitgeschakeld, schakeld windows die dan in om  updates op te halen. Een gsm is meestal zo ingesteld dat die updates ophaald als er wifi in de buurt is. Daar weet je niks van tot je de vraag krijgt je gsm een terug op te starten. Dat kan bij elke (nieuwe) versie anders zijn. Daarom dat posts van 10 jaar geleden niet te vertrouwen zijn.   Windows heeft bij een update zo eens een gedeelte van mijn LEGAAL AANGEKOCHTE spelletjes gewist. Dat was de eeste keer dat ik met die laptop op het internet ging. Da's MIJN FOUT, ik heb op dat knopje van update gedrukt omdat ik met een oude versie werkte.  Wist ik veel dat die dat ging wissen. Die spelletjes werken niet op een nieuwere windows 10 versie.   Je weet soms niet goed op wat je klikt.    Wat was Uw vraag? Veiligheid of paranoia?   Ik zal er eens over nadenken.   Heb jij dan nooit tegenspoed gehad in je leven?   Ik heb niet zo'n gelukkig leven achter de rug. Meermaals bedrogen geweest. Ken je ARCO? Ben ik ook geld kwijtgeraakt. Dat was ook veilig.     Groeten, 👍            
×
×
  • Nieuwe aanmaken...