Ga naar inhoud


Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.


5477 topics in dit forum

  1. geen ticket met md 9.1

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 622 weergaven
  2. dvd writer nec 1300

    • 2 reacties
    • 600 weergaven
  3. copytodvd

    • 1 reactie
    • 630 weergaven
  4. File copy dvd to dvd

    • 3 reacties
    • 555 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. Plussen en minnen

    • 4 reacties
    • 582 weergaven
    • 3 reacties
    • 663 weergaven
  6. dvds branden

    • 6 reacties
    • 720 weergaven
  7. avi op zijn kop

    • 8 reacties
    • 4.2k weergaven
  8. hauppauge nexus s

    • 4 reacties
    • 860 weergaven
  9. 9 blokjes door mijnbeeld (progdvb4.07)

    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. dvd+r

    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  11. dvdxcopy express

    • 1 reactie
    • 719 weergaven
    • 2 reacties
    • 481 weergaven
    • 2 reacties
    • 449 weergaven
    • 9 reacties
    • 805 weergaven
  12. Multi recorder burning

    • 0 reacties
    • 406 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.4k weergaven
  13. Geluid niet synchroon

    • 3 reacties
    • 727 weergaven


  • Berichten

    • Betreft die dc weerstand van de coax. Het zou kunnen. Kern is vol koper. Te lang? Heb er bij de afwerking nog zowat 4 meter van ingekort. Ik denk dat deze nu 11 of 12 meter lang zal zijn. Ik heb nu de motor van de mast gehaald.  En als voedingsbron gebruik de Bente satfinder. Ik wil absoluut vermijden dat mijn ontvanger om zeep gaat. Akkoord heb dan maar enkel het knopje op de motor om deze in beweging te krijgen. Indrukken gaat deze naar west. Maar maakt op dit moment niet uit. Zondag (we zijn nu al maandag intussen) om zowat 9 uur hier op tafel gelegd. Bente er aan. En testen. Ik hoor wel heel kort iets. Maar direct in error, de motor. Verder van de dag er niet meer mee bezig geweest. Tot ik jouw bericht las. In eerste instantie wou ik een coax van 1 meter 60 gebruiken. Maar heb er nog eentje liggen van 35 centimeter. Het testen nu. 23 u 30. Motor draait zowaar 20°. Om dan in error te gaan. De fout zit overduidelijk in de motor. Maar vraag me niet waarom.   
    • Voor zover ik weet mag je als AOW-er gewoon tot een X bedrag bijverdienen zonder het op te hoeven geven bij de belasting. En dat is nog best een flink bedrag, dacht voor een gepensioneerde met kinderen iets van € 34.000 en als werknemer/zelfstandige zonder kinderen iets van € 22.000. Of je er er loonbelasting over betaald weet ik niet maar verwacht dat die al lager zal zijn dan voorheen, krijg je toeslagen dan kan het bijverdienen wel nadelig zijn voor de toeslagen.
    • bedankt hoop op een oplossing want heb deze gekocht als rezerve box en 300€ voor zo maar in de kliko te moeten gooien omdat het nooit meer zal werken vindt ik wel wat te veel. deze zou gegarendeerd beeld blijven met orginele cam van tv vlaanderen en canaal digitaal. heb dit geschreven naar technisat en zouden het onderzoeken maar moest geduld hebben want diT kost wel tijd voor onderzoek werd mij verteld
    • Achtergrond is het volgende.   Inmiddels klus ik sinds mijn pensioen een beetje bij, bij 1 bedrijf middels een 0-uren contract met een beetje engineering. Dat kan alleen niet onbeperkt.   Daarom wil ik overgaan tot geen contract en mijn uren middels een kwitantie in rekening te brengen (heb geen BTW nr en KVK nummer).   Mijn vraag is hoe houd ik dat boekhoudkundig bij? Wat verlangt de belastingdienst in het overzicht en welke componenten horen daar bij. Is er een voorbeeld van?  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...